حاشیه دیدار استقلال و شاهین| گفت‌وگوی عجیب چشمی با مصطفوی و شعارهای هواداران علیه گزارشگر بازی

حاشیه دیدار استقلال و شاهین| گفت‌وگوی عجیب چشمی با مصطفوی و شعارهای هواداران علیه گزارشگر بازی

پایگاه خبری فوتبالی- روزبه چشمی در دقایق پایانی بازی با شاهین بوشهر با ناراحتی نقاط ضعف خط دفاعی را به صالح مصطفوی، آنالیزور استقلال منتقل کرد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از پیروزی 4 بر یک استقلال مقابل شاهین بوشهر در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال که با گلزنی مجدد شیخ دیاباته و صدرنشینی‌اش در جدول گلزنان همراه بود. وی همراه با تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی مانند سابق به تکرار خوشحالی بعد از گل معروفش با همراهی هواداران پرداخت.

* به دلیل انتشار فایل صوتی محمدرضا احمدی گزارشگر این مسابقه در دیدار مقابل شهرخودرو، هواداران استقلال علیه این گزارشگر شعار دادند. 

* آرش رضاوند نیز که گل اول استقلال را در این دیدار به ثمر رساند بعد از اتمام بازی به سمت همان جایگاهی که زمانی به عنوان هوادار به تشویق استقلال می‌پرداخت رفت و شادی‌اش را با تماشاگران حاضر در آن قسمت تقسیم کرد. تعداد دیگری از بازیکنان استقلال نیز با رفتن به سمت هواداران از حضور آنها در ورزشگاه تشکر کردند.

* بعد از اینکه در دقایق پایانی در یکی از صحنه‌های بازی مهاجم شاهین بوشهر با حسینی دروازه بان استقلال در موقعیتی تک به تک قرار گرفت که البته حسینی توپ را مهار کرد. روزبه چشمی به سرعت خود را به کنار زمین و نزد صالح مصطفوی، آنالیزور استقلال رساند و با ناراحتی نقاط ضعف آن قسمت از خط دفاعی را به او منتقل کرد. 

* در پایان این مسابقه نیز هواداران استقلال مانند دیدارهای گذشته علیه سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان شعار دادند.

4344