سعید کریمی: برای گلزنی مقابل استقلال آماده می‌شوم

سعید کریمی: برای گلزنی مقابل استقلال آماده می‌شوم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جوان شاهین بوشهر مدعی شد که این تیم قادر خواهد بود در نیم فصل دوم خود را از قعر جدول نجات دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سعید کریمی، مهاجم جوان شاهین که در این فصل از پرسپولیس راهی این تیم شده، از امیدواری خود برای تغییر جایگاه بوشهری‌ها و حضور در بالای جدول می‌گوید. او درباره دیدار این هفته تیمش مقابل نفت آبادان گفت: بعد از چند نتیجه امیدوارکننده، برای دیدار مقابل نفت آبادان از انگیزه زیادی برخوردار بودیم تا امتیازات کامل خانگی را به سود خودمان تمام کنیم.


وی ادامه داد: با توجه به حمایت هواداران از شانس‌های مناسبی نیز برای دستیابی به نتیجه برخوردار بودیم که متاسفانه در نهایت به یک امتیاز رضایت دادیم. ما 5 بازی پیاپی را با تساوی به پایان رساندیم و این مساله از حیث اینکه توانستیم روحیه باخت را از تیم دور کنیم برای ما مثبت خواهد بود.


کریمی درباره ناکامی این تیم در ثبت گل نیز گفت: همانطور که گفتم در روزهای ابتدایی فصل شرایط خوبی برای ما پیش نرفت و باخت‌ها پیاپی روی روحیه تمامی بازیکنان تاثیر گذاشت. ما به یک شوک نیاز داشتیم و الان در مسیر امتیازگیری قرار داریم. با این حال کاملا به تیم و جوی که شکل گرفته، امیدوار هستیم. هواداران شاهین مطمئن باشند در نیم فصل دوم شرایط کاملا متفاوت خواهد بود و خودمان را از قعر جدول دور خواهیم کرد. از نظر کیفی این توانایی را داریم که بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و باید منتظر شاهین جدیدی باشید.


مهاجم شاهین درباره بازی این هفته تیمش مقابل استقلال و اینکه چقدر شانس گلزنی برای خود قائل است نیز گفت: توجهی به شرایط حریف نداریم و تمرکز ما کاملا روی شرایط فنی تیم خودمان است. باید از این بازی خانگی با امتیاز خارج شویم. در صورتی که فرصتی برای من پیش آید مطمئنا از گلزنی مقابل این تیم خوشحال خواهم شد و بیشتر از گلزنی خودم برای موفقیت تیم و شادی هواداران خوشحال می‌شوم و امیدوارم در این بازی آنها راضی از استادیوم خارج شوند. هر بازیکنی دوست دارد که در این دیدارها گل بزند و من نیز تمام تمرکز و روحیه خودم را روی این اتفاق قرار خواهم داد.

7413