عکس / ناراحتی شدید دی یونگ از حذف آژاکس از لیگ قهرمانان

عکس / ناراحتی شدید دی یونگ از حذف آژاکس از لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ، هافبک بارسلونا، پس از این که متوجه شد آژاکس با شکست برابر والنسیا از صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا بازمانده، به شدت ناراحت شد. 

به گزارش فوتبالی، دی یونگ تابستان امسال پس از درخشش بی نظیر در فصل گذشته با آژاکس از این تیم جدا شده و به بارسلونا پیوست اما به نظر می رسد که تیم هلندی هنوز جایگاه ویژه ای در قلب او دارد. بازیکن تیم ملی هلند نقشی کلیدی در حضور آژاکس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در فصل گذشته داشت اما آنها نتوانستند به فینال صعود کنند و برابر تاتنهام شکست خوردند. این بازیکن 22 ساله پس از پایان فصل با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو به نیوکمپ آمد. او شب گذشته در جریان پیروزی 1 - 2 برابر اینتر در زمین حضور داشت اما پس از سوت پایان توجه او به بازی دیگری بود. 

ناراحتی دی یونگ از حذف آژاکس از لیگ قهرمانان

هافبک هلندی به نمایشگر سن سیرو نگاه می کرد که در حال نشان دادن نتایج سایر بازی ها بود تا ببیند تیم سابقش برابر والنسیا چه نتیجه ای گرفته است. قیافه این بازیکن بعد از دیدن باخت و حذف آژاکس به خوبی نشان می داد که چقدر ناراحت است. بسیاری از هواداران در شبکه های اجتماعی با انتشار این تصور نسبت به احساس دی یونگ به تیم سابق خود واکنش نشان داده و آن را تحسین کردند. اما بعضی نیز باور داشتند که اگر او تا این حد به آژاکس وابسته است نباید از این تیم جدا می شد. 

1070