مصاحبه استراماچونی با روزنامه لااستامپا؛ بردن تراکتور بهترین خاطره من بود

مصاحبه استراماچونی با روزنامه لااستامپا؛ بردن تراکتور بهترین خاطره من بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی مستعفی استقلال در مصاحبه با روزنامه لااستمپای ایتالیا حرفهای جدیدی زده است.

به گزارش فوتبالی، استراماچونی در این مصاحبه که سفیر ایتالیا در ایران هم آن را در صفحه توئیترش منعکس کرده جدا از آنکه درباره دلایل قطع همکاری‌اش با استقلال توضیح داده، حرفهای جدیدی زده.

او درباره قدرت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در ایران گفته:" استفاده از شبکه‌های اجتماعی در ایران، بسیار بیشتر از ایتالیا است. هوادران در جریان تمام مشکلات من و تیم از روز اول قرار داشتند. ما از 4 بازی اول لیگ فقط 2 امتیاز گرفته بودیم و در دربی تهران هم به پرسپولیس باختیم. شاید به همین دلیل باشید که اوج گیری استقلال علیرغم تمام مشکلاتی که داشت، همه را تحت تاثیر قرار  داد"

استرا درباره علاقه شدید بانوان ایرانی به فوتبال هم صحبت کرده:" علیرغم محدودیتهایی که وجود دارد، زنان ایرانی عاشق فوتبال هستند و سعی می‌کنند از هر فرصتی برای نزدیک شدن به فوتبال و تیمهای محبوبشان استفاده کنند. البته این موضوع ناراحت کننده وجود دارد که آنها امکان دیدن بازی تیم محبوبشان را از نزدیک ندارند"

سرمربی محبوب هواداران استقلال، در پاسخ به سوال خبرنگار لااستامپا درباره بهترین خاطره ورزشی‌اش در طول چند ماه گذشته گفته:" احتمالا پیروزی مقابل تراکتور در تبریز. تیمی که سخت ترین حریف ماست و باشگاه ثروتمندی محسوب می شود. 12 سال می‌شد که استقلال نتوانسته بود در تبریز تراکتور را شکست دهد و استقلال هم موفق به زدن 4 گل به این تیم نشده بود. نمی‌توانم فضا را برایتان توصیف کنم. هنگام برگشت به تهران و در فرودگاه تبریز،هواداران زیادی منتظر ما بودند و آن موقع بود که متوجه شدیم می توانیم به صدر جدول برسیم:"

 او درباره اینکه آیا در صورت حل شدن مشکلات، به استقلال برمی‌گردد، جوابی داده که در مصاحبه‌های قبلی‌اش هم به آن اشاره کرده:" به بازیکنانم گفته ام که اگر مشکلات حل شود، همین امشب برمی‌گردم"

او بزرگترین پشیمانی‌اش را اعتماد به مدیران باشگاه دانسته که به او گارانتی داده بودند هیچوقت چنین مشکلاتی به وجود نخواهد آمد.

استراماچونی درباره تجربه زندگی در ایران گفته:" کافیست به این کشور سفر کنید تا متوجه زیبایی ایران شوید. کشوری باشکوه و باعظمت که طبیعت زیبایی دارد و باید در این کشور باشید که متوجه زندگی روزانه مردمش شوید. برخورد ایرانی‌ها با افراد خارجی، بسیار گرم است و هر اتفاقی که رخ دهد، قطعا بخشی از قلب من در تهران خواهد ماند"

1984