پشت پرده ناراحتی استراماچونی؛ مشکل انتقال پول

پشت پرده ناراحتی استراماچونی؛ مشکل انتقال پول

پایگاه خبری فوتبالی- دلیل ناراحتی سرمربی استقلال چیست؟

به گزارش فوتبالی، اگر چه استقلال به واسطه برد مقابل شهرخودرو، توانست بعد از سالها به صدر جدول برسد و شرایط فنی تیم آندره‌آ استراماچونی، کاملا ایده‌ال است، اما سرمربی محبوب هواداران آبی‌ها اینروزها مثل همیشه روی فرم نیست و به قول معروف دل و دماغ ندارد.

او بعد از بازی با شهرخودرو و دقایقی بعد از جشن کوچکی که در رختکن استقلال و به خاطر صدرنشینی گرفته شده بود، با حالتی متفاوت به نسبت بازیهای قبلی استقلال از جلوی خبرنگاران رد شد. امروز هم که حتما خبر دارید استرا اگر چه در تمرین حاضر شده اما با لباس شخصی شاهد تمرین شاگردانش بوده و ترجیح داده تمرین را به دستیارانش بسپارد.

قضیه وقتی عجیب تر می شود که در عکسها و کلیپهایی که کانال تلگرام باشگاه استقلال از تمرین امروز منتشر کرده، هیچ خبری از استراماچونی نیست و او حتی در مراسم تولد مارکو کاسر بدنساز تیمش هم حاضر نشده است(یا حداقل جلوی دوربین نیامده است).

دلیل ناراحتی استراماچونی را خبرگزاری فارس اینگونه توضیح داده:" در هنگام عقد قرارداد با سرمربی ایتالیایی، به وی مشکلات تحریم و انتقال پول به درستی منتقل نشده است. وی بعد از حضور در ایران متوجه شده که استقلال نمی‌تواند دستمزدش را به راحتی و مستقیما به حسابش در ایتالیا منتقل کند. البته، واریز حقوق وی در ماه‌های گذشته توسط شخص ثالث باعث مشکلاتی برای این مربی شده و شاید این اتفاقات باعث شود حسابش در این کشور بسته شود. استراماچونی در این مدت که با استقلال همکاری می‌کند، از سوی بانک خود پیام‌هایی دریافت کرده که باید برای انتقال پول توسط افراد مختلف به آنها توضیحاتی را ارائه کند. از طرفی، استقلالی‌ها هم حالا باید 110 هزار دلار به حساب این مربی واریز کنند. مشخص نیست این بار در حالی که استراماچونی در بانک خود دچار مشکل شده، چگونه باید انتقال پول انجام شود."

حالا باید دید باشگاه استقلال با این مشکل جدید چه خواهد کرد؟ 

 1984