نوازی: شهرخودرو خوب بازی کرد اما برد حق استقلال بود

نوازی: شهرخودرو خوب بازی کرد اما برد حق استقلال بود

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم شهرخودرو تلاش زیادی مقابل آبی‌پوشان داشت اما این سه امتیاز حق استقلال بود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، محمد نوازی، در خصوص دیدار تیم‌های استقلال تهران و شهرخودرو در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود و مانند چند دیدار گذشته تیم استقلال در این دیدار نیز خوب ظاهر شد. به نظرم تیم استراماچونی نسبت به اوایل فصل جا افتاده و مطمئنا این شرایط بهتر هم خواهد شد. 

وی ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان استقلال در بازی با شهرخودرو صاحب موقعیت‌های فراوانی در نیمه نخست بودند؛ هر چند که این حملات منجر نشد این تیم خیلی زود به گل برسد اما در نهایت، استقالل بازی را برد. تیم شهرخودرو هم تلاش زیادی انجام داد اما این سه امتیاز حق استقلال بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص نحوه بازی تیم شهرخودرو گفت: شهرخودرو تیمی جوان و با انگیزه است. شاید در این بازی مغلوب استقلال شد اما منسجم بازی می‌کند. این تیم نیم‌نگاهی هم به قهرمانی دارد و امیدوار است در ادامه فصل به هدفی که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌، دست یابد.

نوازی در خصوص اینکه چه مسئله‌ای باعث شده تیم استقلال نسبت به ابتدای فصل دگرگون شود، تصریح کرد: وقتی یک مربی خارجی به تیمی اضافه می‌شود، نیاز به زمان دارد تا شناخت از آن تیم پیدا کند. نباید از همان ابتدا توقع معجزه از مربیان خارجی که وارد یک لیگ جدید می‌شوند، داشته باشیم. شرایط استراماچونی به شکلی بود که بازیکنان را هم خودش انتخاب نکرده بود اما به هر طریقی توانست تیم با کیفیتی را بسازد. او شناخت خوبی از بازیکنان استقلال و ترکیب اصلی تیمش در این هفته‌های اخیر پیدا کرده است.

او افزود: حتی فکر می‌کنم در بازی با سپاهان هم حق استقلال بود که برنده شود اما عملکرد داور باعث شد تا به حق خودش نرسد. در این مواقع، محرومیت داور فایده چندانی ندارد زیرا در آخر فصل همین امتیازات از دست رفته، تکلیف قهرمان لیگ را مشخص می‌کنند. با توجه به هزینه‌هایی که تیم‌ها انجام می‌دهند باید برنامه‌ریزی درستی صورت بگیرد تا تیم‌ها از داوری لطمه نبینند. 

وی در پایان درباره بازی‌های آینده استقلال خاطرنشان کرد: روند تاکتیکی و فنی استقلال باعث شده این تیم در بازی‌های سخت خودش به امتیازات کامل برسد وگرنه ممکن است در بازی‌هایی که روی کاغذ برای استقلال راحت است، به مشکل بربخورد. اگر انگیزه و آرامش در تیم استقلال برقرار باشد همین نتایج خوب ادامه خواهد داشت. به نظرم بازی‌کردن مقابل تیم‌های ضعیف‌، سخت‌تر از رویارویی با تیم‌های قوی است. با روشی که کادرفنی در نظر گرفته، به موفقیت تیم محبوبم امید زیادی دارم.

4344