تبریک عجیب بازیکنان بارسا به مسی و آنسو فاتی!

تبریک عجیب بازیکنان بارسا به مسی و آنسو فاتی!

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا دوشنبه شب توانست توپ طلای سال 2019 را فتح کند و برای ششمین بار این جایزه را مال خود کند. آنسو فاتی ستاره جوان و آینده دار بارسا هم اخیرا قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی، معمولا در باشگاه های فوتبالی این تبدیل به یک رسم شده که وقتی بازیکنی موفقیتی به دست می آورد، در اولین جلسه تمرینی بعد از فتح این افتخار، تمام هم تیمی هایش این موفقیت را به او تبریک می گویند؛ اما بارسایی ها این سنت را به طرز متفاوتی اجرا می کنند و در روز تولد بازیکنان تیم و یا تولد فرزند هر یک از هم تیمی ها، تمدید قرارداد و یا فتح یک جایزه فردی هم مراسم ویژه ای را برپا می کنند؛ شاگردان والورده در جلسه تمرینی امروزشان، به نحو ویژه و خاصی فتح توپ طلا را به مسی و تمدید قرارداد را به آنسو فاتی تبریک گفتند

مسی درحال عبور از تونل انسانی بازیکنان بارسلونا

امروز هم طبق رسم بارسایی ها در جلسه تمرینی شاگردان والورده یک تونل انسانی تشکیل شد و لیونل مسی به خاطر فتح ششمین توپ طلای کارنامه ورزشی اش با عبور از این تونل، تبریکات هم تیمی هایش را پذیرا شد و بازیکنان بارسلونا یکی یکی به مسی تبریک گفتند . لیونل مسی هم لبخند دلنشینی برروی لبانش داشت و این خبر از ارتباط خوب و صمیمانه حاکم بررختکن تیم کاتالان دارد.

بعد از لیونل مسی هم نوبت به آنسو فاتی رسید تا او هم از این تونل انسانی عبور کند. این بازیکن جوان و آینده دار بارسا که روز چهارشنبه قراردادش را با تیم کاتالان تمدید کرد، در جریان جلسه تمرینی امروز تیمش با پیغام تبریک هم تیمی هایش روبرو شد.

آنسو فاتی درحال عبور از تونل انسانی بازیکنان بارسلونا

قرار بر این است که لیونل مسی توپ طلای ششمش را قبل از مصاف بارسلونا مقابل مایورکا با هواداران تیمش به اشتراک بگذارد

6363