مشخص شدن ترکیب بارسلونا و مایورکا؛ بازگشت مسی

مشخص شدن ترکیب بارسلونا و مایورکا؛ بازگشت مسی

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب بارسلونا و مایورکا مشخص شد و بالاخره هواداران لیونل مسی می توانند پس از سه ماه ستاره آرژانتینی را در چمن فوتبال ببینند.

به گزارش فوتبالی، ترکیب بارسلونا برای بازی مقابل مایورکا بدین شرح است: ترشتگن، جوردی آلبا، پیکه، آرائوخو، سرجی روبرتو، دی یونگ، بوسکتس، ویدال، گریزمان، مسی و بریتویت.

ترکیب مایورکا نیز برای بازی مقابل بارسلونا بدین ترتیب خواهد بود: رینا، ساستره، راییو، والینت، پوزو، پدرازا، رودریگز، سویا، تاکفوسا کوبو، کوچو، بودیمیر.

بارسلونا فعلا دو امتیاز نسبت به رئال مادرید برتری دارد اما به نظر می رسد که رقابت دو تیم در یازده هفته پایانی لالیگا خیلی تنگاتنگ خواهد بود. بارسلونا باید در ورزشگاه سون مویکس سه امتیاز را بگیرد آن هم در حالی که رئال مادرید در این فصل در زمین مایورکا شکست خورده است. یکی از چهره های ویژه بازی تاکفوسا کوبو ژاپنی خواهد بود، بازیکنی که در آکادمی بارسلونا رشد کرد اما در عین شگفتی به رئال مادرید ملحق شد. کوبو در تابستان قبلی به رئال مادرید پیوست اما در فصل جاری به صورت قرضی به مایورکا ملحق شده که فصل خوبی داشته و بحث حضور قرضی او در تیم های بزرگ تر در فصل بعدی وجود دارد. باید دید که برنده این دوئل جذاب چه کسی خواهد بود.