استقلال یک- شهر خودرو صفر/استقلال، بازی شش امتیازی را برد

استقلال یک- شهر خودرو صفر/استقلال، بازی شش امتیازی را برد

پایگاه خبری فوتبالی-تیم فوتبال استقلال در دیدار هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف شهر خودرو رفت و موفق شد به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15:04 امروز (پنجشنبه) و با چهار دقیقه تأخیر در دیداری به مصاف تیم شهر خودروی مشهد رفت که با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت. شیخ دیاباته در دقیقه 61 موفق به گشودن دروازه تیم میهمان شد.
 

داور:داور: اشکان خورشیدی

کمک داوران : محمدرضا ابوالفضلی – سعید علی نژادیان

کارت زرد: امین قاسمی نژاد( شهر خودرو)دیاباته، علی دشتی و عارف غلامی و عمر دنتی مربی استقلال( استقلال)

کارت قرمز:-

گل: شیخ دیاباته( دقیقه 62) برای استقلال

ترکیب استقلال :سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، ووریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، میلیچ، فرشید اسماعیلی( از دقیقه 84 آرش رضاوند)، مهدی قائدی ( از دقیقه 74 علی دشتی) و شیخ دیاباته(دقیقه 3+90- مرتضی تبریزی)

سرمربی: آندره آ استراماچونی

ترکیب شهر خودرو: سیدمهدی رحمتی، حسین مرادمند، علی نعمتی، علی فرامرزی، فرشاد محمدی مهر، سعید صادقی، اکبر صادقی(دقیقه 90+2 فرشاد فرجی)، علی نبی‌زاده، حسین مهربان( از دقیقه 55 روح الله باقری)، امین قاسمی‌نژاد و یونس شاکری( از دقیقه 77 کارلوس آلبرتو)

سرمربی: یحیی گل محمدی

لحظات حساس بازی:

دقیقه 4: شوت زیبای مسعود ریگی با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 9: ضربه یونس شاکری از زاویه بسته با واکنش مناسب حسینی همراه شد و راهی به سمت دروازه نداشت.

دقیقه 12: اشتباه مدافع شهرخودرو توپ را در موقعیت تک به تک به قائدی رساند اما مهدی رحمتی به زیبایی توپ را مهار کرد.

دقیقه 14: توپ گیری دیدنی فرشید اسماعیلی در یک رفت و برگشت با سانتر خودش همراه شد اما ضربه سر وریا غفوری به بیرون رفت.

دقیقه 15: حسین مهربان با نفوذ به محوطه جریمه استقلال از سمت چپ ضربه‌ای را روانه دروازه این تیم کرد که شوت زمینی او تیر دروازه استقلال را لرزاند.

دقیقه 17: محمد دانشگر خط دفاع شهرخودرو را به زیبا به هم ریخت و ضربه او با اختلاف کم به بیرون ر فت.

دقیقه 21: اکبر صادقی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 28: فرار مهدی قائدی پشت مدافعان شهر خودرو این بازیکن را با مهدی رحمتی در موقعیت تک به تک قرار داد. مهاجم استقلال می‌توانست دروازه شهر خودرو را باز کند، اما ضربه او پیش از رسیدن به دروازه توسط مدافعان شهر خودرو دور شد.

دقیقه 36: فرشید اسماعیلی روی دروازه شهر خودرو توپ را ارسال کرد که تقابل شیخ دیاباته و مهدی رحمتی برخورد شدید آنها را به دنبال داشت که باعث مصدومیت هر دو بازیکن شد. اشکان خورشیدی پس از مداوای بازیکنان شیخ دیاباته را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 40: پاس اشتباه و رو به عقب مدافعان شهر خودرو به مهدی رحمتی، روی دروازه این تیم خطرساز شد که رحمتی در لحظه آخر توانست با تکلی در محوطه جریمه توپ را از محوطه جریمه دور کند.

دقیقه 2+45: عادل غلامی، مدافع تیم فوتبال استقلال با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 50: سانتر فرشید اسماعیلی به روی دروازه قبل از اینکه به دیاباته برسد توسط مهدی رحمتی مهار شد.

دقیقه 56: شوت فنی فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه  با عکس العمل زیبای رحمتی راهی کرنر شد.

دقیقه 61: پاس عمقی از سمت چپ با ضربه سر دیدنی مهدی قائدی جلوی پای دیاباته افتاد و او  با یک مکث و ضربه محکم دروازه پدیده را به زیبایی بازی کرد. 

دقیقه 85: علی دشتی با خطایی خطرناک در میانه میدان با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 3+90: امین قاسمی‌نژاد با حرکتی پشت محوطه جریمه استقلال به سمت دروازه این تیم شوتزنی کرد که توپ با فاصله کمی به بیرون رفت.

حاشیه های بازی: 

* و,ریا غفوری توسط تماشاگران استقلال مورد تشویق قرار گرفت و به سمت آنها رفت و برایشان دست تکان داد.

* کاوه ستوده عضو کادر پزشکی تیم استقلال به هنگام گرم کردن دو تیم به سمت رحمتی رفت و با دروازه‌بان فصل گذشته استقلال خوش و بش کرد.

* هواداران تیم فوتبال استقلال شیخ دیاباته مهاجم این تیم که در تمرین دو روز پیش دچار آسیب‌دیدگی شده بود را مورد تشویق قرار دادند. 

* روح‌الله باقری مهاجم فصل گذشته استقلال که توسط استراماچونی از لیست این تیم برای این فصل کنار گذاشته شد و به شهر خودرو پیوسته است را مورد تشویق قرار دادند.

* فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو که موفق به حضور در جایگاه ویژه نشده است توسط برخی از مأموران مستقر در ورزشگاه شناسایی نشد و به همین دلیل از وی خواستند تا آی‌دی‌کارت خود را نشان دهد. برخی از اطرافیان وی نیز تلاش کردند تا وی را به مسؤولان معرفی کنند که این موضوع باعث ناراحتی حمیداوی شد.

* تماشاگران تیم استقلال مهدی قائدی که در هفته‌های گذشته عملکرد خوب از خود به نمایش گذاشته را مورد تشویق قرار دادند.

* هواداران تیم فوتبال استقلال در حاشیه این مسابقه به سیدحسین حسینی لقب عقاب آسیا را دادند. 

* روی نیمکت تیم استقلال حسین پورحمیدی، علی دشتی، مرتضی تبریزی، فرشید باقری، سینا خادم‌پور، رضا آذری، سجاد آقایی و آرش رضاوند حضور دارند.

* روی نیمکت پدیده اکبر منادی، فرشاد فرجی، روح‌الله باقری، علیرضا اسدآبادی، کارلوس آلبرتو رودریگز، مرتضی خراسانی و محمد محمدزاده حضور دارند.

* آرش برهانی بازیکن سابق آبی پوشان برای تماشای بازی در ورزشگاه حاضر شد.

7655