پیش بازی صنعت نفت-پیکان/ با حضور عیسی آل‌کثیر

پیش بازی صنعت نفت-پیکان/ با حضور عیسی آل‌کثیر

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان سیزدهمین هفته از لیگ،  صنعت نفت آبادان میزبان پیکان خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، اسکوچیچ پس از باخت مقابل سرخابی ها، با پیروزی مقابله شهر خودرویِ مدعی، به نوعی اعاده حیثیت کرد و همچنان برزیلی های ایران را در جمع بالانشینانِ جدول نگه داشت. 

اما همچنان مشکلات مالی گریبان گیر نفتی هاست و باید دید این موضوع در ادامه کار بر روند خوب آبادانی ها تاثیر گذار خواهد بود یا خیر. 

گل های 3 امتیازی: عیثی آل‌کثیر تا کنون موفق به زدن 4 گل شده و 3 گلِ او مقابل تیم های گل گهر، تراکتور و شهر خودرو منجر به پیروزی صنعت نفت شده است. دیگر گلِ شماره 7 آبادانی ها در جریان تساوی 1-1 مقابل ذوب آهن به ثمر رسید. 

نکته: از آخرین بازی شاگردان فرکی در لیگ حدود 1 ماه می‌گذرد و باید ببینیم این وقفه طولانی، در روند پیکان چه تأثیری خواهد گذاشت. آبی آسمانی ها از 3 بازی آخر خود موفق به کسب 7 امتیاز شدند و امیدوارند بتوانند این روند صعودی خود را دنبال کنند. 

چهره ویژه: عیسی آل‌کثیر. او فصل گذشته در پیکان 25 بازی برای این تیم انجام داد و موفق به زدن 8 گل شد. او این فصل هم برای صنعت نفت 4 بار گلزنی کرده. 

نتیجه هفته گذشته: صنعت نفت آبادان در دیداری خارج از خانه با تک گل عیثی آل کثیر موفق به پیروزی مقابل شهر خودرو شد. بازی پیکان و تراکتور هم به تعویق افتاد. 

وضعیت در جدول: صنعت نفتی ها با 19 امتیاز در رتبه ششم و پیکانی ها با اندوخته 12 امتیازی از 10 بازیِ گذشته خود، در جایگاه دهم جدول قرار دارند. 

*پنجشنبه 14 آذر 98

صنعت نفت آبادان - پیکان تهران  ساعت 16:15

داور: علی صفایی

کمک‌ها: علیرضا ایلدروم – یوسف مغروری