پیش بازی پیکان – صنعت نفت آبادان؛ مسیر صعب العبور پیکان

پیش بازی پیکان – صنعت نفت آبادان؛ مسیر صعب العبور پیکان

خبرگزاری فوتبالی- آیا پیکان با ویسی می‌تواند از سقوط فرار کند؟ 

 به گزارش فوتبالی، پیکان با عبدالله ویسی کار دشواری برای فرار از منطقه سقوط پیش رو خواهد داشت. آبی آسمانی‌ها که در بازی قبلی خود یک امتیاز مهم را در تبریز از تراکتور گرفتند، باید سه مسابقه سخت را در سه هفته پایانی پشت سر بگذرانند. پیکان در هفته بیست و هشتم باید در تهران از صنعت نفت که تا چند هفته قبل یکی از مدعیان کسب سهمیه بود پذیرایی کند و پس از آن شاگردان ویسی در دو هفته پایانی رقابت‌ها می بایست به مصاف استقلال و سپاهان بروند. دو تیمی که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا چاره ای جز بردن رقبایشان ندارند و همین موضوع کار پیکان را بسیار دشوار خواهد کرد. 

تنها دستاورد آبادانی‌ها: صنعت نفت که پس از جدایی اسکوچیچ رفته رفته از جمع مدعیان سهمیه دور شد، کار خود را در میانه های جدول‌ به پایان خواهد رساند و تنها امید آبادانی‌ها به آقای گلی مهاجم خود خواهد بود. آل کثیر پس از 168 روز هفته گذشته مقابل شهر خودرو موفق به گلزنی شد تا مهاجم صنعت نفت آبادان در جدول گلزنان 11 گله شود و پشت سر دیاباته 13 گله و مغانلو 12 گله قرار بگیرد. 

نتیجه بازی هفته گذشته: پیکان مقابل تراکتور به تساوی بدون گل دست یافت و دیدار صنعت نفت آبادان و شهر خودرو با تساوی 1-1 به پایان رسید. 

نتیجه بازی رفت: صنعت نفت در دیداری پر گل موفق شد با نتیجه 3_2 از سد پیکان عبور کند. 

وضعیت در جدول‌: صنعت نفت با 38 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد و پیکان با 24 امتیاز، پانزدهم است. 

*دوشنبه 20 مرداد 1399

پیکان – صنعت نفت آبادان ساعت 20:30

داور: محمدرضا اکبریان  

کمک‌ها: تورج عیوض محمدی – حمیدرضا کنعانی

4731