کاررا سرمربی پرسپولیس می‌شود؟ خیلی بعید است

کاررا سرمربی پرسپولیس می‌شود؟ خیلی بعید است

پایگاه خبری فوتبالی - آیا باشگاه پرسپولیس می‌تواند ماسیمو کاررا را جانشین گابریل کالدرون کند؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که هر روز اخبار جدیدی درباره سرنوشت گابریل کالدرون در پرسپولیس منتشر می‌شود، روزنامه خبرورزشی در شماره امروزش مدعی شده در صورتی که مدیران پرسپولیس برای قطع همکاری با گابریل کالدرون به نتیجه برسند، ماسیمو کاررای ایتالیایی گزینه اصلی آنها خواهد بود. اتفاقی که اگر رخ دهد، دو مربی ایتالیایی هدایت دو تیم محبوب پایتخت را به عهده خواهند گرفت.

این خبر در حالی منتشر شده که طبق نوشته سایت violanews، کاررا یکی از مربیانی است که در صورت قطع همکاری فیورنتینا با وینچنزو مونتلا، می‌تواند جای او را در این تیم بگیرد. از طرف دیگر، 5 ماه قبل و در روزهایی که مدیران پرسپولیس در استانبول با کاررا مذاکره کرده بودند، این خبر منتشر شد که خواسته‌های مربی ایتالیایی نظیر آوردن پزشک بانو و در اختیار داشتن بازیکنان از 8 صبح تا 8 شب، مواردی بوده که عملی شدن آنها برای پرسپولیس ممکن نبوده. از طرف دیگر کاررا مربی ارزان قیمتی نیست و پرسپولیس اگر بخواهد سراغ چنین مربی‌ای برود، اول باید با کالدرون و قبل از آن با برانکو به توافق برسد.

اگر خاطرتان باشد، کاررا یکی از گزینه‌های باشگاه استقلال بود و او به این باشگاه پیشنهاد 1.2 میلیون یورویی داده بود که نهایتا 200 هزار یورو به آبی‌ها تخفیف داد و حاضر نشد حتی یک یوروی دیگر از خواسته‌اش کوتاه بیاید. البته کاررا پرداخت مالیات قراردادش را هم به عهده باشگاه گذاشته بود و با این حساب، جذب او، بیشتر از یک میلیون یورو برای استقلال هزینه داشت. رقمی که پرداخت آن برای باشگاه‌های ایرانی اصلا کار راحتی نیست و بعید است پرسپولیس سراغ این مربی برود به خصوص آنکه اگر قرار به قطع همکاری با کالدرون باشد، قطعا باید انصاری‌فرد به لحاظ مالی با مربی آرژانتینی به توافق برسد.

1984