ترکیب یوونتوس اعلام شد؛ حضور رونالدو، غیبت دیبالا

ترکیب یوونتوس اعلام شد؛ حضور رونالدو، غیبت دیبالا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال یوونتوس از دقایقی دیگر در هفته چهاردهم رقابت های سری آ ایتالیا در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم ساسولو خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان مائوریتزیو ساری هفته گذشته موفق شدند با یک گل از سد اتلتیکو مادرید عبور کرده و امروز بار دیگر قدم به رقابت های سری آ می گذارند تا با کسب یک پیروزی دیگر همچنان جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنند. آنها با 11 پیروزی و دو مساوی از مجموع 13 هفته قبلی و با 35 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند اما اینتر تنها یک امتیاز با آنها اختلاف دارد و سایه به سایه یوونتوس در جدول در حرکت است. در ترکیب امروز اما اثری از پائولو دیبالا که در هفته های اخیر درخشش خوبی داشت دیده نمی شود اما کریستیانو رونالدو که در چند هفته اخیر سری آ جنجال هایی را ایجاد کرده بود بار دیگر به ترکیب این تیم بازگشته و در کنار ایگواین در راس خط حمله قرار دارد. از سوی دیگر ساسولو شرایط خوبی را در جدول ندارد و در 13 هفته ابتدایی خود تنها 13 امتیاز به دست آورده و در رده پانزدهم جدول رده بندی جای گرفته است. 

ترکیب یوونتوس برای دیدار امروز بدین ترتیب است: بوفون، دلیخت، بونوچی، الکس ساندرو، کوادرادو، پیانیچ، بنتانکور، امره جان، برناردسکی، ایگواین و رونالدو

1070