والورده: فقط توپ طلا را به مسی بدهید تا مشکل حل شود

والورده: فقط توپ طلا را به مسی بدهید تا مشکل حل شود

پایگاه خبری فوتبالی - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، معتقد است که رای دادن برای انتخاب برنده توپ طلا مشکل زیادی نیست و لیونل مسی بهترین و شایسته ترین گزینه برای دریافت این جایزه است. 

به گزارش فوتبالی، مسی 32 ساله روز دوشنبه می تواند برای ششمین بار برنده توپ طلا شود چرا که سال درخشان دیگری را پشت سر گذاشته است. والورده که تیمش امشب در رقابت های لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت، معتقد است که رای دادن برای این جایزه نباید مشکل بزرگی باشد چرا که مسی بهترین بازیکن دنیا به حساب می آید. او در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: " من مراسم اهدای این جوایز را دنبال نمی کنم چون بسیار طولانی هستند. اما فکر می کنم رای من هم مانند رای شما باشد. مشخصا من به بهترین بازیکن رای خواهم داد. هر سال شما بر اساس فصلی که یک بازیکن پشت سر گذاشته به او رای می دهید اما اگر قرار است این جایزه به بهترین بازیکن اهدا شود، اجازه دهید آن را به مسی بدهیم و مشکل را حل کنیم. "

لیونل مسی، کریستیانو رونالدو ویرجیل فن دایک سه نامزد نهایی دریافت جایزه توپ طلای سال 2019 هستند و گفته می شود که شانس مسی و فن دایک از فوق ستاره پرتغالی بیشتر است.

1070