واکنش متفاوت بارسلونا به لغو توپ طلا: همه می دانند بهترین چه کسی است!

واکنش متفاوت بارسلونا به لغو توپ طلا: همه می دانند بهترین چه کسی است!

خبرگزاری فوتبالی - جایزه توپ طلای 2020 کلا لغو شد. فرانس فوتبال ادعا کرد که به علت نیمه تمام ماندن برخی تورنمنت ها نظیر لیگ فرانسه، فرصت ها برای اهدای این جایزه برابری نیست و رقابت برای برخی بازیکنان ناعادلانه است و به همین خاطر خبری از اهدای این جایزه قدیمی در سال 2020 نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، سرجیو راموس، رابرت لواندوفسکی و کریم بنزما برخی از بازیکنانی بودند که در تیم های باشگاهی خود عملکرد درخشانی داشتند و امید زیادی داشتند تا توپ طلای 2020 را ببرند. لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا که شش دوره این جایزه را کسب کرده اما امسال از نظر تیمی موفق نبوده است. در حقیقت مسی نتوانست جلوی حذف بارسلونا از جام حذفی در مقابل بیلبائو را بگیرد و در لالیگا نیز هر چند که 25 گل زد و 21 پاس گل داد اما با اختلاف پنج امتیازی با رئال مادرید شانس قهرمانی را از دست داد.  لئو هر چند که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است اما در صورتی که نتواند در چمپیونزلیگ موفق شود و این جام را کسب کند، نمی تواند ادعا کند که فصل خوبی داشته است.

به هر صورت اما صفحه توییتر بارسلونا واکنش عجیبی به لغو مراسم توپ طلا داشت. صفحه توییتر تیم کاتالان در پیامی به این مسئله واکنش نشان داده و خطاب به فرانس فوتبال نوشته است:"لغو جایزه را درک می کنیم هر چند که همه می دانند چه کسی بهترین است." تا بدین ترتیب برای رقبای مسی کری بخوانند.

4125