ماشین سازی یک- سایپا صفر/ ماشین، بی‌رحم در تبریز!

ماشین سازی یک- سایپا صفر/ ماشین، بی‌رحم در تبریز!

پایگاه خبری فوتبالی- در نخستین بازی از هفته دوازدهم لیگ برتر، ماشین سازی در تبریز میزبان سایپا بود و به برتری رسید. 

به گزارش فوتبالی، تیم رسول خطیبی تا به اینجای فصل 4 برد کسب کرده و نکته جالب این است که تمامی این بردها در داخل خانه بوده. ماشین سازی 13 امتیاز از 15 امتیاز خود را در شهر تبریز به دست آورده و امیدوار است با ادامه این روند، وضعيت خود را در جدول بهبود بخشد.

تیم جوان ابراهیم صادقی در بخش گلزنی با مشکل جدی رو به روست. سایپا پس از هفته چهارم که در جم با نتیجه 3-2 از پارس جنوبی شکست خورد، در 8 دیدار بعدی خود موفق به گلزنی نشده. آخرین برد این تیم، هفته سوم و بازی مقابل نساجی بود و پس از آن، 6 باخت و 3 تساوی حاصل کار نارنجی پوشان در لیگ بوده است.

ترکیب ماشین سازی:
حامد لک، احمدرضا زنده‌روح، سامان نریمان جهان، بابک مرادی، شاهین توکلی، علی آل کثیر، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، قائم اسلامی‌خواه، ادواردو دوسانتوس و محمد قادری
سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب سایپا:
حامد فلاح زاده، سعید محمدفرد، کمال‌الدین نیک خوی، مجتبی لطفی، امیرحسین حسین‌زاده، آرمین سهرابیان، سعید غلامعلی بیگی، مهیار جباری، حسین کامیاب، سید محمد مهری و محمدرضا سلیمانی اصل
سرمربی: ابراهیم صادقی

شرح گل
ماشین‌سازی 1 - سایپا صفر (دقیقه 66: احمدرضا زنده‌روح): پنالتی اعلام شده به سود ماشین‌سازی را احمدرضا زنده‌روح با شوت زمینی و مطمئن به سمت چپ خود تبدیل به گل کرد.

7413