پیش بازی شاهین-پارس جنوبی/ دربی بوشهری

پیش بازی شاهین-پارس جنوبی/ دربی بوشهری

پایگاه خبری فوتبالی- چه تیمی فاتح شهرآورد بوشهر خواهد شد؟ 

به گزارش فوتبالی، دربی بوشهر در حالی برگزار می‌شود که هر دو تیم در رده‌های انتهایی جدول قرار دارند و کاندیدای احتمالی سقوط به شمار می‌روند. 

شاهین پس از گذشت چند هفته از کناره گیری عبدالله ویسی، در نهایت با مربی کروات به توافق رسید. میشو کریستیچوویچ که سابقه کار در مس رفسنجان را در فوتبال ایران دارد، عملکرد قابل قبولی در این تیم از خود به ثبت رساند و در اولین بازی خود برای شاهین، با گرفتن 1 امتیاز از سایپا در تهران، اندکی بوشهری را به ادامه فصل امیدوار کرد؛ البته کسب تنها 3 امتیاز از 11 بازی لیگ، ماموریتی غیر ممکن را سر راه میشو برای فرار از سقوط قرار داده. 

وضعیت قرمز در پارس: میان 3 تیم نفتی لیگ برتر، پارسی ها در بدترین موقعیت قرار دارند. از سویی مشکلات‌ مالی گریبان تیم را گرفته و حتی در هزینه رفت و آمد و زمین تمرین با مشکل مواجه اند، و از سویی در جدول نیز در منطقه سقوط دیده می‌شوند. پارسی ها تنها برد فصل خود را در هفته چهارم و در بازی مقابل سايپا به دست آوردند و پس از آن 6 هفته بدون برد را پشت سر گذاشتند. مهمترین مهره فراز کمالوند، محمد نوری با تجربه است که 4 گل از 7 گل پارس را در این فصل به ثمر رسانده است. 

نتیجه هفته گذشته: شاهین در تهران با نتیجه 0-0 در برابر سایپا، موفق شد یک امتیاز خارج از خانه را کسب کند. دیدار پارس جنوبی جم و پیکان نیز به تعویق افتاد. پارس در هفته دهم با یک گل از شهرخودرو شکست خورد.

وضعیت در جدول: پارس با 8 امتیاز در رتبه چهاردهم  و شاهین با 3 امتیازِ حاصل از 3 تساوی خود برابر پیکان، گل گهر و سایپا، در قعر جدول جای دارد. 

*جمعه، 8 آذر 1398

شاهین بوشهر - پارس جنوبی جم  ساعت 15:00

داور: حمید حاج‌ملک

کمک‌ها: عسگر محمدی و حمید نادری