کارگرجم: استراماچونی می‌تواند استقلال را قهرمان کند

کارگرجم: استراماچونی می‌تواند استقلال را قهرمان کند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: استراماچونی مربی باهوشی است و این توانایی را دارد پس از سال‌ها استقلال را به مقام شایسته در لیگ برتر رسانده و به چند فصل ناکامی این تیم پایان دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، عباس کارگر جم اظهار داشت: شکست پرسپولیس در دیدار با نفت مسجد سلیمان این فرصت را در اختیار استقلال قرار داد تا در صورت پیروزی مقابل نساجی قائمشهر، پس از مدت‌ها بالاتر از این تیم در جدول رده‌بندی قرار گیرد.

وی افزود: استقلال حالا برای دیدار با نساجی مازندران بار روانی کمتری دارد و با روحیه بیشتری به مصاف حریف خود خواهد رفت.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: پیشرفت استقلال در هفته‌های اخیر کاملا محسوس است و نحوه بازی آبی‌پوشان با ابتدای فصل قابل قیاس نیست.

کارگرجم تصریح کرد: استقلال در مازندران دیدار سختی را پیش رو خواهد داشت، ولی عملکرد این تیم در چند بازی اخیر نشان می‌دهد اگر روز خوب آبی‌پوشان باشد شانس زیادی برای پیروزی خواهند داشت.

وی تاکید کرد: استراماچونی مربی باهوشی است و این توانایی را دارد پس از سال‌ها استقلال را به مقام شایسته در لیگ برتر رسانده و به چند فصل ناکامی این تیم پایان دهد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال علاوه بر لیگ برتر باید به فکر لیگ قهرمانان آسیا باشد و برای این رقابت‌ها به خوبی تقویت شود.

1984