کی روش: حتی در بازی دوستانه هم هیچ چیز شوخی نیست

کی روش: حتی در بازی دوستانه هم هیچ چیز شوخی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی کلمبیا با هدایت کارلوس کی روش، موفق شد تا در دیداری دوستانه با نتیجه 0-1 از سد اکوادور عبور کند.

به گزارش فوتبالی، در پایان این بازی، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی کلمبیایی ها به آنالیز عملکرد شاگردانش دراین بازی پرداخت. کی روش در بخشی از صحبتهایش اعلام کرد که تیمش باید از برخی نظرها بهتر شود و باید حفظ توپ بهتری را به نمایش بگذارد. اما در مجموع از عملکرد شاگردانش راضی بود.

در پایان این بازی دوستانه، کی روش به خبرنگاران گفت:« کلمبیا باید هجومی تر بازی کند. گاهی وقتها باید گلهای بیشتری زد؛ هرچند که در نهایت برد 0-1 هم نتیجه خوبی بود. ما باید برای دارایی هایمان و تلاشهای بازیکنان تیم ارزش قائل باشیم. در بازی با اکوادور حریف را به شدت تحت فشار گذاشتیم. در برخی دقایق کاملا می دانستیم که باید چه کنیم ولی در برخی دقایق سردرگم بودیم.»

کی روش در ادامه به تمجید از عملکرد اکوادور دراین بازی پرداخت و گفت:« باید از  عملکرد اکوادور در این بازی هم صحبت کنیم. آنها اگرچه با ریسک بازی کرده و موقعیت هایی نیز داشتند اما عملکردشان خوب و قابل قبول بود.»

کی روش درادامه مجددا به آنالیز عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت:« ما هم باید در یک سوم حریف هجومی و کارآمد تر کار کنیم و هم باید بکوشیم که تعداد پاسهای اشتباهمان را کمتر کنیم. در برخی بازه های مسابقه، پاس های خوبی ندادیم و نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. همین باعث شد که اکوادوریها مشکلات زیادی برای ما ایجاد کنند. تیم در نیمه اول بازی خوب کار کرد. البته باید این را مدنظر داشت که در جریان مسابقه نتوانستیم از موقعیتهایمان بهترین بهره را ببریم. فوتبال موضوعی جدی است و شوخی نیست. بازیکنان کلمبیا و اکوادور در سه الی چهار روز بازی های مهمی داشته‌اند و داور نیز وظیفه خود را انجام داد، پس هیچ چیز شوخی و طنز نبود. من علاقمندم کلمبیا بتواند بیشتر توپ را حفظ کند اما در کل دو تیم بازی خوبی ارائه دادند و من اطمینان دارم هواداران راضی به خانه رفتند. ما مهاجمانی با خصوصیت های مختلفی داریم، وقتی من در فوریه سرمربی کلمبیا شدم ما 9مصدوم داشتیم اما حالا پنج یا شش مهاجم برای سه سال بعدی در اختیار داریم.»