هشدار کومان: جایگاه کسی درترکیب اصلی تضمین شده نیست

هشدار کومان: جایگاه کسی درترکیب اصلی تضمین شده نیست

پایگاه خبری فوتبالی- رونالدو کومان سرمربی باتجربه تیم ملی هلند به بازیکنان این تیم هشدار داده که جایگاه هیچ یک از بازیکنان تیمش قطعی نیست و درخشش ستاره های جوان ممکن است جایگاه برخی از بازیکنان اصلی تیم را به خطر بیندازد.

به گزارش فوتبالی، در دیدار اخیر هلند مقابل استونی که با برد قاطع هلند همراه بود، رونالد کومان در ترکیب تیمش بازیکنان جوان و آینده داری را به خدمت گرفت که از جمله آنها می توان به  کالوین استنگ مهاجم 20 ساله آلکمار  و مرون بادو مهاجم 18 سال هلندی اشاره کرد  که در فصل جاری در 24 بازی در عرصه ملی و باشگاهی موفق به زدن 17 گل شده است. 

کومان حالا در صحبتهایی اعلام کرده که بازیهای دوستانه پیش روی هلند، ترکیب اصلی این تیم برای یورو 2020 را تعیین خواهد کرد و تاکید داشت که جایگاه هیچکس در تیمش تضمین شده نیست. کومان دراین باره گفت:« اگر قرار بود همه چیز در دیدار مقابل استونی مشخص شود، اتفاق عجیبی رخ می داد. ما شش ماه فرصت داریم و این بازیکنان جوان در طول این شش ماه باتجربه تر خواهند شد، پس برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی هلند، رقابت بزرگی را شاهد خواهیم بود. ما چند ماه دیگر ( در ماه مارس)، دو دیدار دوستانه خواهیم داشت که عملکرد بازیکنان دراین بازیها، تاثیر بزرگی در مشخص شدن ترکیب اصلی برای رقابت های یورو 2020 خواهد داشت.»

رونالد کومان در بخش دیگری از صحبتهایش از شادی جورجی واینالدوم بعد از گلزنی مقابل استونی ابراز رضایت کرد. واینالدوم در شادی بعد از یکی از گلهای هلند مقابل استونی، همراه با فرانکی دی یونگ بازیکن هلندی بارسلونا، دستهایشان را بالابردند و به رنگهای پوستشان اشاره کردند که به نوعی سمبلی از مبارزه با نژادپرستی بود. کومان دراین رابطه گفت:«واینالدوم در رابطه با ابن جشن خوشحالی در رختکن صحبت کرده بود. واینالدوم از بازی کردن رای تیم ملی هلند بسیار خوشحال است و ما اینجا هرگز مشکلی از بابت نژادپرستی نداریم، زیرا هلند یک تیم واحد بوده و دیدن چنین اتحادی لذت بخش است.»

6363