انتقاد کومان از تمرینات هلندی ها: خستگی و زمان کم باعث افت شده

انتقاد کومان از تمرینات هلندی ها: خستگی و زمان کم باعث افت شده

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند در صحبت هایی به انتقاد از نحوه تمرین کردن شاگردانش پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، رونالد کومان سرمربی لاله های نارنجی روز چهارشنبه از نبودجدیت در میان شاگردانش در جلسه تمرینی تیم ملی هلند در آستانه مصاف با ایرلند شمالی انتقاد کرد. این دو تیم باید به زودی از سری دیدارهای مرحله مقدماتی یورو 2020 مقابل هم قرار بگیرند و کومان حالا دراین رابطه گفته:«در طول جلسات تمرینی دیروز و امروز لحظاتی را دیدم که اصلا خوب نبودند. » او در کنفرانس خبری از دلایل مختلفی که باعث عملکرد ضعیف شاگردانش دراین جلسات تمرینی شده نام برد و گفت :« احتمالا خستگی بازیکنان وزمان  کم برای آماده سازی تیم برای این بازی، باعث افت عملکرد شاگردانم شده است.»

کومان در پاسخ به این سوال که آیا دربین بازیکنان تیمش خستگی مشهود است یا خیر گفت:« شاید درمورد برخی از آنها بدین ترتیب باشد.» اما او از بازیکن خاصی نام نبرد. تیم ملی هلند با کسب 9 امتیاز و یک بازی کمتر از حریفان در رده سوم گروه سی مرحله مقدماتی یورو 2020 قرار دارد و درصورت برد در بازی پنجشنبه شب امتیازات هلند با آلمان و ایرلند شمالی تیمهای اول و دوم جدول برابری خواهد کرد. هردوی این تیم ها در حال حاضر 12 امتیازی هستند. 

رونالد کومان دراین باره ادامه داد:« هیچ دلیلی نداریم که بخواهیم درکمال آرامش و خونسردی بازی کنیم. باید صددرصد آماده باشیم. ما از نظر کیفی بهتر از ایرلند شمالی هستیم ولی این بدان معنا نیست که بازی ساده ای پیش رویمان باشد. ایرلندی ها ماشین مبارزه هستند؛ آنها سبک بازی مستقیمی دارند و به دنبال دوئلهای فیزیکی هستند . باید آماده رویارویی با قدرت تهاجمی این تیم باشیم.»

6363