برومند: اصغر حاجیلو مرا سر کار گذاشته است!

برومند: اصغر حاجیلو مرا سر کار گذاشته است!

پایگاه خبری فوتبالی- سنگربان سال‌های نه چندان دور آبی‌پوشان معتقد است در این مقطع فقط از داخل استقلال می‌توان به این تیم ضربه زد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، پرویز برومند گفت: استراماچونی زمان لازم داشت تا به اصطلاح کار دستش بیاید. او تلاش کرد و موفق شد ایده‌هایش را اجرایی کند تا استقلال بهتر و چشم‌نوازتر از همه تیم‌ها فوتبال بازی کند، اما در مقطع حساسی قرار داریم و مشکلات مالی می‌تواند تیم را از روی ریل خارج کند و در واقع از خود باشگاه و تیم می‌توان به استقلال آسیب رساند. امیدوارم مدیران باشگاه با تأمین بودجه لازم اجازه ندهند مشکلات مالی به تیم لطمه بزند.

برومند ادامه داد: باشگاه در فصل نقل و انتقالات زیر بار قرارداد‌های هنگفت رفت وگرنه اکنون خیلی راحت‌تر می‌توانست ۲۰ درصد قرارداد‌ها را بپردازد. ۲۰ درصد قرارداد ۲ بازیکن تیم می‌شود بالای یک میلیارد تومان و ببینید وقتی باشگاه باید ۲۰ درصد قرارداد ۳۵ مربی و بازیکن را تأمین کند به چه مبلغی نیازمند می‌شود. آن وقت برای آکادمی هیچ پولی نمی‌ماند در حالی که با پول یک بازیکن تیم می‌شود کل آکادمی را چرخاند و سالی حداقل ۲ بازیکن خوب به تیم بزرگسالان تحویل داد. درباره عملکرد جوان‌های تیم بزرگسالان و نفراتی مثل غلامی، آقایی و قائدی هم نیازی به توضیح بیشتر نیست.

سنگربان اسبق تیم ملی در خصوص شکست برابر عراق گفت: انگار به پای چند بازیکن وزنه بسته بودند. جایگیری‌ها هم خیلی اشکال داشت. روی گل دوم عراق بیرانوند، نادری، کنعانی‌زادگان و... می‌توانستند جایگیری بهتری داشته باشند. در هر صورت امیدوارم تیم ملی در ۴ بازی باقی مانده به پیروزی برسد، چون ویلموتس در هفته‌های شروع کارش مؤثر نشان داد. از برومند درباره فعالیتش در آکادمی باشگاه استقلال سؤال کردیم که گفت: فعلاً که ۳ ماه است عمواصغر (حاجیلو) ما را سر کار گذاشته تا ببینیم در آینده چه پیش می‌آید. 

4344