سوژه روز؛ صدرنشینی شهرخودرو تحت تاثیر صحبتهای گل‌محمدی

سوژه روز؛ صدرنشینی شهرخودرو تحت تاثیر صحبتهای گل‌محمدی

پایگاه خبری فوتبالی- صدرنشینی شهرخودرو در لیگ، خیلی زودتر از حد تصورمان تحت تاثیر صحبتهای سرمربی موفق این تیم قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، یحیی بعد از پیروزی تیمش مقابل گل گهر در بازی معوقه و رسیدن شهرخودرو به صدر جدول، حرفهایی زد که نشان می‌دهد اخبار منتشر شده درباره اختلافات درونی باشگاه شهرخودرو، چندان هم شایعه نبوده است.

اگر خاطرتان باشد، اول آبان بود که خبر خداحافظی احتمالی یحیی با شهرخودرو منتشر شد. گویا او بعد از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن در اصفهان با شاگردانش خداحافظی کرده بود تا شایعه عدم بازگشت او به مشهد منتشر شود. در آن مقطع زمانی این بحث مطرح شد که یحیی با یکسری از مسئولان باشگاه و اطرافیان فرهاد حمیداوی – مالک باشگاه – مشکل دارد. ادعایی که معلوم نشد صحت داشته یا نه اما صحبتهای حمیداوی با گل‌محمدی باعث شد تا یحیی به کارش در شهرخودرو ادامه دهد.

دیشب، اما یحیی دوباره به اختلافات داخلی باشگاه اشاره کرد:" حمیداوی مانند برادر من است. به ایشان توصیه می‌کنم مراقب افراد ناپاکی که ممکن است اطرافش باشند و در سیاست‌گذاری‌های باشگاه تأثیر بگذارند، باشد. از مالک باشگاه می‌خواهیم بیشتر از تیم پاک شهر خودرو مراقبت داشته باشد تا به شخصیت تیمش لطمه‌ای وارد نشود."

نکته جالب این ماجرا، واکنش مالک شهرخودرو به صحبتهای جدید یحیی است و حمیداوی، دیشب در یک مصاحبه رادیویی مدعی شد او هیچ کسی را با خودش به مشهد نبرده و تمام افرادی که در این باشگاه مشغول به کار هستند، قبل از حضور او در این تیم هم در آنجا بوده‌اند. البته حمیداوی گفته قطعا آن کسی که یحیی دل خوشی از او ندارد را شناسایی خواهد کرد.

از این موضوع که بگذریم، صحبتهای یحیی درباره اینکه تیمش برای صدرنشینی بسته نشده هم موضوع قابل تاملی است. شاید سرمربی موفق شهرخودرو با این حرف قصد دارد سطح توقع از تیمش را پایین بیاورد اما اگر این فرضیه درست نباشد، آن وقت صحبتهای گل‌محمدی خلاف هدف گذاری حمیداوی در ابتدای فصل است که اعلام کرده بود تیمش یکی از مدعیان قهرمانی است و انتظار کسب جام از یحیی را دارد.

1984