سوژه روز: شهرخودرو می خواهد مدعی قهرمانی باشد

سوژه روز: شهرخودرو می خواهد مدعی قهرمانی باشد

پایگاه خبری فوتبالی – آیا برد مقابل پرسپولیس، مقدمه ای برای بازگشت شهرخودرو به شروع خوبش در ابتدای لیگ است؟

به گزارش فوتبالی، طلسم یحیی و شهرخودرو مقابل پرسپولیس بالاخره شکسته شد و نماینده مشهد توانست برای اولین بار حریف سرشناسش را شکست دهد تا بعد از دو هفته رنگ برد را ببیند.

شهر خودرو که شروع خوبی در لیگ داشت و سه بازی اولش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، ابتدا در هفته چهارم به فولاد در مشهد باخت و بعد از آن مقابل دیگر تیم خوزستانی یعنی نفت مسجدسلیمان به تساوی 1-1 رسید تا صدر جدول را به سپاهان و تراکتور بدهد منتهی برد لحظه آخری مقابل پرسپولیس دوباره شهرخودرو را به کورس برگردانده است.

یحیی به خوبی می‌داند که انتظارات از او و تیمش تا چه حد بالاست. فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو در فصل نقل و انتقالات تقریبا تمام خواسته‌های سرمربی تیمش را برآورده کرده. از جذب بازیکنان سرشناسی مثل مهدی رحمتی و سروش رفیعی گرفته تا دو بازیکن فصل گذشته استقلال یعنی روح‌الله باقری و فرشاد محمدی‌مهر. 

مالک شهرخودرو – که به قول فوتبالی‌ها عکس با شورت ورزشی هم دارد – تیمی در حد و اندازه‌های یک مدعی قهرمانی آماده کرده و امیدوار است بعد از صعود به آسیا در اولین فصل تیمداری‌اش، امسال بتواند یک جام را به مشهد بیاورد.

حمیداوی برای رسیدن به هدف بسیار بزرگش حساب ویژه‌ای روی قدرت مربیگری یحیی گل‌محمدی کرده. فعلا که شهرخودرو در اولین بازی بزرگش در فصل جدید، پیروز از میدان خارج شده. پیروزی‌ای که حمیداوی و طرفداران شهرخودرو امیدوارند در سایر بازیهای بزرگ تیمشان تکرار شود.

از آخرین جام یحیی، چند سالی می گذرد. او بعد از دو قهرمانی متوالی در جام حذفی با ذوب آهن و گرفتن سوپرجام در فصل 95، در گل ریحان و تراکتور دوران چندان خوبی را پشت سر نگذاشت اما شاید شهرخودرو، بتواند یحیی را دوباره تبدیل به یک مربی جام آور کند البته یحیی در مصاحبه جدیدش اعلام کرده نباید روی تیم او به عنوان مدعی اصلی قهرمانی حساب کرد. شاید او این حرف را به این دلیل زده که فشار را از روی تیمش بردارد و شاید هم هدفش، کسب سهمیه است تا قهرمانی. به هر حال هر چه که باشد انتظار از او و تیمش بالاست به خصوص آنکه امکانات مورد نظر او در مشهد، تقریبا فراهم شده است.

1984