اکبرپور: استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شود

اکبرپور: استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شود

پایگاه خبری فوتبالی-  پیشکسوت استقلال گفت: استقلال اگر تقویت شود به طور حتم برای لیگ قهرمانان آسیا نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، علی‌رضا اکبرپور اظهار داشت: استقلال یک نمایش شکوهمند و عالی را در مقابل صنعت نفت آبادان به اجرا گذاشت و حاصل این عملکرد درخشان پیروزی پنج بر صفر مقابل شاگردان اسکوچیچ بود.

وی افزود: وقتی تیمی چنین پرقدرت بازی می‌کند و پنج بار دروازه حریف خود را باز می‌کند یعنی در تمامی خطوط بدون عیب و نقص بازی کرده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استراماچونی مربی خوب و با تجربه ای است که توانایی های فنی اش را در بازی‌های اخیر استقلال به اثبات رساند و نشان داد مربی باهوش و با تدبیری است.

اکبرپور تصریح کرد: استقلال با نمایش‌هایی که در هفته‌های اخیر به اجرا گذاشته خود را در قامت یک مدعی مطرح کرده و می‌توانیم بگوییم در این فصل اهداف بزرگی در سر دارد.

وی تاکید کرد: استقلال بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد و مسولان این تیم باید بستر و شرایط لازم را فراهم کنند تا آبی‌پوشان بتوانند در ادامه فصل نتایج خوب خود را ادامه دهند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال اگر تقویت شود به طور حتم برای لیگ قهرمانان آسیا نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

9697