توییت عجیب نوری فر و انتقاد غیر مستقیم از امیرحسین فتحی

توییت عجیب نوری فر و انتقاد غیر مستقیم از امیرحسین فتحی

پایگاه خبری فوتبالی – توئیت مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال، عجیب به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، محمد نوری‌فر مدیر رسانه ای باشگاه استقلال در صفحه توئیترش و در واکنش به صحبتهای امروز استراماچونی در همایش فوتبال کلینیک درباره آخرین وضعیت استقلال نوشته است:" اینجا فرصتی برای فرار از چالش‌ها نیست. استقلال بند کفش‌هایش را باید محکم ببندد برای تاختن در مسیر سخت موفقیت.همراهی استقلال و استراماچونی در این مسیر با تلاش و حمایت بیشتر ممکن است، و البته همکاری صادقانه با سرمربی."

نکته مهم این توئیت، جمله پایانی نوشته مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال است که او خواهان همکاری صادقانه با استراماچونی شده است. اگر بخواهیم بدبینانه به این موضوع نگاه کنیم، می‌توان اینگونه برداشت کرد که تا امروز همکاری" باشگاه " با استراماچونی صادقانه نبوده و اعتراضهای سرمربی استقلال نسبت به بدقولی‌ها، صحت داشته است.

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال به دلیل نزدیکی و اعتمادی که به محمد نوری فر داشت او را مدیررسانه ای باشگاه استقلال کرد، اما به نظر می رسد نوری فر که تا پیش از این از مواضع فتحی و مدیریت باشگاه دفاع می کرد، حالا به اردوی استراماچونی پیوسته است. نوری فر سعی می کند به شیوه رسانه ای، به استرا نزدیک شود تا بتواند شيوه ای كه چندين نفر سابقا در باشگاه استقلال اتخاذ كردند و سعی می کردند به سرمربیان نزدیک شوند و عمر ماندگاری خود را با سرمربی تيم (چه داخلی و چه خارجی) گره بزنند. مدیررسانه ای باشگاه استقلال، روی افکار عمومی هواداران که حافظه ضعیفی دارد حساب کرده اگر قرار باشد باشگاه دچار تغییرات شود ، تغییرات گسترده ای در همه بخش ها خواهد داد و به لطف فضای مجازی، دیگر افکار عمومی هواداران زیاد هم ضعیف نیست. با یک جستجو می شود متوجه شد که اوضاع از چه قرار است. درست مثل مصاحبه امروز میرشاد ماجدی درباره استراماچونی که هر چند حمایتی بود اما مصاحبه های پیش از حضور استراماچونی در استقلال و هفته های اول لیگ برتر ماجدی، عضو هیات مدیره علیه استراماچونی، دوباره زنده شد!

4344