مدیر بایرن مونیخ: بازیکنان خواهان اخراج کواچ بودند

مدیر بایرن مونیخ: بازیکنان خواهان اخراج کواچ بودند

پایگاه خبری فوتبالی - اولی هوینس، مدیرعامل بایرن مونیخ، مدعی شده که بازیکنان این تیم خواهان اخراج نیکو کواچ، سرمربی سابق خود، شده بودند. 

به گزارش فوتبالی، قهرمان بوندس لیگا هفته گذشته در جریان این رقابت ها و در دیدار برابر اینتراخت فرانفکورت با نتیجه 1 - 5 شکست خورد. این باخت باعث شد که مدیران این تیم تصمیم به برکناری سرمربی خود بگیرند. بایرن آغاز قدرتمندانه ای در لیگ آلمان نداشت و همین موضوع احتمال دفاع آنها از عنوان قهرمانی را با ابهاماتی روبرو کرده بود. پس از اخراج این مربی حالا اولی هوینس، مدیرعامل تیم، در گفتگو با زد دی اف درباره علاقه بازیکنان به عدم همکاری با کواچ صحبت کرده است. او در این باره گفت: " افراد زیادی در تیم حضور داشتند که خواهان قطع همکاری با نیکو کواچ بودند. به همین دلیل بود که مدیریت تصمیم گرفت به سرعت نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. "

در حال حاضر فلیک هدایت این تیم را بر عهده دارد و بایرن مونیخ موفق شد تحت هدایت او در دیدار برابر المپیاکوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی 0 - 2 رسیده و روز گذشته نیز در دیدار حساس و سنتی برابر بورسیا دورتموند با 4 گل به پیروزی برسد. 

1070