اسدی : مشکلات مالی ما را خسته کرده/ مشهدی‌ها زمین خوبی به ما دادند

اسدی : مشکلات مالی ما را خسته کرده/ مشهدی‌ها زمین خوبی به ما دادند

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال پارس جم گفت:شرایط نابه سامان مالی ما را خسته کرده و حتی خرج سفر ما هنوز تأمین نشده، مسؤولان قول هایی دادند بعد از صحبت هایی که در مورد تیم‌های نفتی به وجود آمد امیدوارم این مسائل ختم به خیر شود.

به گزارش فوتبالی، مرتضی اسدی ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی با شهر خودرو خراسان،اظهار کرد: حس خوبی از حضور در مشهد دارم، هم برای مددی که از امام رضا علیه السلام می گیرم و هم اینکه شاگرد و همبازی یحیی گل‌محمدی بودم.

مربی تیم پارس جنوبی جم با بیان اینکه تیم‌ شهرخودرو شناور و خوب بازی می‌کند، تصریح کرد: در طول هفته تمرینات خوبی داشتیم، آنالیز خوبی از شهر‌خودرو داشتیم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی مقابل شهرخودرو داشته باشیم.

وی ادامه داد: شرایط نابه سامان مالی ما را خسته کرده و حتی خرج سفر ما هنوز تأمین نشده، مسؤولان قول هایی دادند بعد از صحبت هایی که در مورد تیم‌های نفتی به وجود آمد امیدوارم این مسائل ختم به خیر شود.

اسدی خاطرنشان کرد: در لیگ سال جاری مقابل مدعیان بازی کردیم فقط سپاهان داخل خانه و بقیه خارج از خانه بود، مقابل تمام مدعیان تیم خوبی بودیم و تیم‌های کمال‌وند دنبال بازی دفاعی نیستند.

مربی پارس جنوبی جم تصریح کرد: گاهی اتفاق‌هایی می افتد که تعجب می‌کنم که قرارداد یک بازیکن زیر ۲۳ سال از ۷یا۸ بازیکن ما بیشتر است، بازیکنان ما با غیرت بالایی که دارند برای مردم جم خواهند جنگید.

وی افزود: کاخا مصدوم و محروم است، اما شهرام گودرزی و حامد پاک دل هم به دلیل مصدومیت امکان بازی ندارند، امسال به دلیل مشکلات مالی به بازیکنان جوان تکیه داریم چراکه کمالوند معتقد است باید فرصت بازی برای جوانان فراهم شود.

اسدی عنوان کرد: گل‌محمدی دیروز با کمالوند تماس گرفته که هرگونه امکاناتی در مشهد نیاز دارند، همکاری می‌کنند و این ارزشمند است، از سه‌شنبه مشهد هستیم و تمرینات خوبی هم داشتیم.

مربی پارس جنوبی جم گفت: شنیده ایم‌ مشهدی ها مشکل زمین دارند اما همکاری خوبی با ما داشتند و زمین خوبی در اختیار ما بود.

7413