واکنش سخنگوی ذوب‌آهن به پرونده شکاری: به فیفا نامه‌ زده‌ایم

واکنش سخنگوی ذوب‌آهن به پرونده شکاری: به فیفا نامه‌ زده‌ایم

پایگاه خبری فوتبالی- احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان به ماجرای پرونده رضا شکاری واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، چند روز پیش فیفا رای خود را در خصوص پرونده رضا شکاری بازیکن تراکتور و شکایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد. در این رای شکایت باشگاه ذوب‌آهن رد شده بود و همین موضوع واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت.

با این حال پس از اعلام این رای، شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه باشگاه ذوب‌آهن قصد پیگیری پرونده را ندارد چراکه ممکن است در صورت پیروزی در این پرونده، این ماجرا به نام سعید آذری مدیرعامل سابق این باشگاه تمام شود.

احمد جمشیدی در خصوص اینکه آیا باشگاه ذوب‌آهن اعتراضی به این رای به فیفا کرده یا خیر، اظهار داشت: ما این ماجرا را به شدت پیگیری می‌کنیم و کاری به حواشی نداریم. الان بحث باشگاه است و در مقطعی آذری پیگیر پرونده بود و انصافا هم خوب کار کرد، ولی ما هم نمی‌گذاریم حق باشگاه پایمال شود و تا پایان آن را پیگیری می‌کنیم.

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: از زمان صدور رای ما ۱۰ روز فرصت داریم که روی آن اعتراض کنیم. در حال حاضر ما طی نامه‌ای به فیفا، خواستار اعلام دلایل رد شکایت ذوب‌آهن و صدور این رای شدیم. آنها به زودی پاسخ ما را می‌دهند و پس از اینکه ما دلایل را متوجه شدیم بعدا برای اعتراض کردن یا نکردن تصمیم گیری می‌کنیم. در نامه‌ای که فیفا داد دلایل صدور رای عنوان نشده بود.

7413