حکم رضا شکاری - تراکتور صادر شد (عکس)

حکم رضا شکاری - تراکتور صادر شد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق تراکتور موفق شد حکم دادخواهی خود را در خصوص شکایت از این باشگاه دریافت کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، رضا شکاری که بعد از جدایی از تراکتور پرونده شکایت خود را در کمیته انضباطی و تعیین وضعیت به جریان انداخته بود، موفق به دریافت حکم آن شد.

پس از فسخ یک طرفه قرارداد شکاری با تراکتور، این باشگاه اقدام بازیکن خودش را غیر قانونی خوانده و از او به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد و در سمت مقابل شکاری و وکیلش که در تلاش برای مذاکره و توافق با باشگاه به نتیجه نرسیدند، متقابلاً شکایتی بابت جعل و دست بردن در قرارداد این بازیکن علیه تراکتور مطرح کردند.

با بررسی های انجام شده و مسجل شدن تخلف باشگاه تراکتور، رای به سود شکاری اعلام شده و قرارداد این بازیکن با تراکتور باطل شده است و شکاری می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم خواهانش بپیوندد.

مهدی صادقی، وکیل و رضا شکاری در خصوص پرونده این بازیکن گفت: ما در این مدت تلاش زیادی داشتیم تا با مسئولان تراکتور به توافق و تفاهم برسیم تا کار به شکایت نکشد ولی این مساله محقق نشد تا ماجرا از طریق قانونی دنبال شود. ما اگر شکایت خودمان را به فیفا و AFC ببریم این برای تراکتور دردسرساز خواهد شد و درگیر محرومیت‌های سنگین می‌شوند. ضمن اینکه بخش حقوقی ماجرا را از طریق مراجع قضایی هم پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسیم. برای باشگاه تراکتور آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این موضوع هرچه سریعتر بدون مشکل مرتفع شود و کار به شکایت و محرومیت نکشد.

7474