نقره داغ شدن لیدر هواداران ورونا بعد از توهین نژادپرستانه به بالوتلی

نقره داغ شدن لیدر هواداران ورونا بعد از توهین نژادپرستانه به بالوتلی

پایگاه خبری فوتبالی- سران باشگاه هلاس ورونای ایتالیا اعلام کردند که لوکا کاستلینی، لیدر گروه افراطی این تیم که در جریان بازی ورونا مقابل برشا، توهین های نژادپرستانه ای را سردادند، با محرومیت سنگینی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، طبق اعلام باشگاه ورونا، این هوادار افراطی بعد از صحبتهای نژادپرستانه ای که علیه ماریو بالوتلی برزبان آورد برای بیش از 10 سال از حضور در ورزشگاه ها منع خواهد شد.

در جریان بازی دو تیم برشا و ورونا گروهی از هواداران هلاس ورونا علیه بالوتلی شعارهای نژادپرستانه سردادند واین ستاره ایتالیایی را حسابی عصبانی کردند. کار به جایی کشید که بالوتلی از شدت خشم توپ را به سمت جایگاه هواداران شلیک کردو قصد داشت تا زمین مسابقه را ترک کند که با دخالت بازیکنان حاضر در زمین و داور از تصمیمش منصرف شد. البته این بازیکن ایتالیایی بارها طعم تلخ شعارهای نژادپرستانه را چشیده است.

درپایان این بازی بود که کاستلینی در گفتگو با رادیو کافه از هوادارانی که شعار نژادپرستانه داده بودنددفاع کرد و گفت:« ما یک سیاه پوست درتیممان داریم و او بیشتر گلهای تیم را می زند و همه ورونا او را تشویق می کنند. بالوتلی ایتالیایی است؛ چون اقامت ایتالیا دارد ولی ما هرگز نمی توانیم او را یک ایتالیایی واقعی بدانیم.»

بعد از این صحبتها بود که باشگاه ورونا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این هوادار افراطی برای ده سال اجازه حضور در ورزشگاه ها را نخواهد داشت. دراین بیانیه می خوانیم:« باشگاه هلاس ورونا اعلام می کند که آقای لوکا کاستیلی ارزشها و بندهای شش و هفت کدهای رفتاری باشگاه را زیر پا گذاشته است و به همین خاطر برای 10 سال از حضور در ورزشگاه ها محروم خواهد بود. این محرومیت تا 30 ژوئن سال 2030 پابرجا خواهد بود.»

6363