مظلومی: قائدی مرا یاد سیاوش اکبرپور می اندازد!/ جذبه و تفکر استراماچونی را دوست دارم

مظلومی: قائدی مرا یاد سیاوش اکبرپور می اندازد!/ جذبه و تفکر استراماچونی را دوست دارم

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال به تمجید از بازیکنان و سرمربی این تیم پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه گل، پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال معتقد است تفکرات حرفه ای استراماچونی در استقلال جواب داده و آبی پوشان این روزها به لحاظ آمادگی بهترین تیم ایران هستند. با مظلومی بعد از کسب برد پرگل استقلال مقابل تراکتور و همچنین بازی حساس امروز برابر نفت آبادان به صحبت پرداختیم.

شرایط این روزهای استقلال را چطور ارزیابی می کنید؟
استقلال این روزها نشان داده که شرایط خوبی دارد. آنها بازی به بازی بهتر می شوند و حالا می توان گفت که استقلال یک مدعی قهرمانی است. عملکرد استقلال نشان می دهد که استراماچونی به خوبی توانسته تفکرات تاکتیکی اش را در تیم جا پیاده کند.

فکر می کردید استقلال با چهار گل مقابل تراکتورسازی به پیروزی برسد؟
باید قبول کنیم که هیچ تیمی نمی تواند در تبریز چهار گل به تراکتورسازی بزند. آن هم مقابل ۷0 هزار هوادار تراکتورسازی. استراماچونی به بازیکنانش یاد داده که از گل زدن سیراب نشوند و این نشان از تفکر حرفه ای این مربی دارد. فوتبال تهاجمی هر دو تیم خیلی خوب بود. شاید اگر حسینی و مظاهری درون دروازه دو تیم نبودند گلهای بیشتری هم زده می شد.

استقلال این روزها کمبود بازیکن هم دارد. این قضیه به تیم ضربه نمی زند؟
استقلال جوانهای خیلی خوبی دارد. آنها بدنسازی خیلی خوبی انجام دادند و وقتی در دقیقه ۹0 بازی موقعیت گل می سازند نشان می دهد که شرایط خوبی داریم. استراماچونی با آنچه که در اختیار دارد بهترین نتایج را گرفت. من جذبه و تفکر استراماچونی را دوست دارم.

زوج خط حمله استقلال در حال حاضر بهترین خط حمله لیگ است.
دیاباته بسیار عالی و حرفه ای توانست هت تریک کند. گل دوم او واقعا محشر بود؛ با حرکت بدنش گلر تراکتور را فریب داد. او حتی می توانست بیشتر از این هم گل بزند. قائدی هم نشان داده برخلاف جثه کوچکش توانایی بالایی دارد؛ او هم خوب دریبل می زند و هم سر نترسی دارد او مرا یاد سیاوش اکبرپور می اندازد.

استقلال این روزها هم تغییر تاکتیک داده است.
سیستم 2-5-3 خیلی وقت است که در فوتبال ایران اجرا نمی شود. در سالهای گذشته با پورحیدری این سیستم را در ایران بازی می کردیم. البته این سیستم در استقلال فرق می کند چون استقلال در هنگام دفاع پنج نفره است.

استقلال امروز باید به مصاف نفت آبادان برود.
این بازی هم سخت است زیرا صنعت نفت امسال فوتبال خوبی را از خودش به نمایش می گذارد. یک جورهایی مصاف تیم های بالای جدول است و استقلال برای رسیدن به صدر جدول باید در این دیدار سه امتیاز را کسب کند. من یک خواسته از هواداران استقلال دارم و آن هم این است که به ورزشگاه بیایند و از این بازی استقبال کنند تا تیم با حمایت آنها به موفقیت برسد.

4344