مدیرعامل بایرن: جانشین کواچ تا 3 هفته آینده مشخص خواهد شد

مدیرعامل بایرن: جانشین کواچ تا 3 هفته آینده مشخص خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - اولی هوینس، مدیر بایرن مونیخ، می گوید که این تیم به زودی اطلاعات بیشتری دریافت کرده و تا 3 هفته آینده جانشین نیکو کواچ را معرفی خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ روز شنبه با نتیجه تحقیرآمیز 1 - 5 برابر اینتراخت فرانکفورت شکست خورد که باعث شد این تیم با 4 امتیاز اختلاف با مونشن گلادباخ صدرنشین در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرد. پس از این شکست مدیران این تیم تصمیم گرفتند که نیکو کواچ را از سمت خود برکنار کنند و این تصمیم روز یکشنبه اعلام شد. کواچ 16 ماه هدایت این تیم را بر عهده داشت و سال گذشته موفق شد آنها را به قهرمانی بوندس لیگا و جام حذفی آلمان برساند اما این فصل آغاز پر فراز و نشیبی داشت. آنها علاوه بر اینتراخت شکست برابر هوفنهایم را نیز پذیرا شده بودند و مقابل تیم هایی چون آگزبورگ، لایپزیک و هرتابرلین نیز امتیاز از دست داده بودند. آنها همچنین در سوپرکاپ آلمان برابر دورتموند با دو گل شکست خورده بودند. 

اولی هوینس درباره احتمال حضور تن هاک، ونگر، آلگری یا مورینیو روی نیمکت بایرن به خبرنگاران گفت: " همه چیز درباره این موضوع گفته شده است. فکر می کن رسانه های ما روز یکشنبه همه چیز را با جزییات منتشر کردند. نمی توانم بگویم در هفته های آتی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. الان این مهم نیست چرا که سه هفته پیش رو داریم و باید بدانیم که می خواهیم این مدت را چگونه سپری کنیم. فکر می کنم همه چیز خیلی خوب بود. ما همیشه رابطه خوبی با نیکو کواچ داشتیم و به یک توافق مشترک رسیدیم. من امروز با او صحبت کردم و همه چیز خوب بود. این احساس را دارم که او از بند فشارهای زیادی راها شد. حالا باید با المپیاکوس و سپس دورتموند بازی کنیم و در سه هفته آینده همه چیز مشخص خواهد شد. "

1070