کاظمی: زدن چهار گل به تراکتور کار هر تیمی نیست

کاظمی: زدن چهار گل به تراکتور کار هر تیمی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- زدن چهار گل در تبریز به تراکتور کار هر تیمی نیست و استقلال نشان داد نسبت به گذشته پیشرفت زیادی داشته و در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، حسین کاظمی اظهار داشت: استقلال توانست با ارائه فوتبالی تماشایی مقابل تراکتور به برتری پرگل برسد و این نشان از عملکرد فوق‌العاده شاگردان (آندره‌آ) استراماچونی در ورزشگاه یادگار امام داشت.

وی افزود: استراماچونی بعد از این که استقلال گل اول را از تراکتور دریافت کرد دست به تغییر زده و از دیاباته در پست مهاجم نوک استفاده کرد که این روش به خوبی جواب داد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: شیخ دیاباته در این بازی نشان داد از استانداردهای فنی بالایی برخوردار است و می‌تواند در آینده گل‌های زیادی برای استقلال به ثمر رساند.

کاظمی تصریح کرد: زدن چهار گل در تبریز به تراکتور کار هر تیمی نیست و استقلال نشان داد نسبت به گذشته پیشرفت زیادی داشته و در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی تاکید کرد: حالا می‌توان از استقلال به عنوان تیمی که شایسته قهرمانی در لیگ نوزدهم است یاد کرد و امیدوارم این روند خوب ادامه داشته باشد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استراماچونی در این مسابقه بسیار باهوش عمل کرد و ثابت کرد مربی بزرگ و توانمندی است.

7413