تراکتور 2 - استقلال 4/ چهار چرخ تراکتور به چهار میخ کشیده شد!

تراکتور 2 - استقلال 4/ چهار چرخ تراکتور به چهار میخ کشیده شد!

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور و استقلال در بازی حساس هفته نهم در تبریز به مصاف هم رفتند و در نهایت آبی پوشان تهرانی برد دلچسبی را در خانه حریف بدست آوردند. 

به گزارش فوتبالی، مهمترین بازی هفته نهم لیگ در تبریز برگزار شد. در جدال حساس بین دو تیم از مدعیان قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ برتر، استقلال موفق شد طلسم 8 ساله نبردن تراکتور در تبریز را بشکند و پرشورهای تبریزی را 4تایی کند. 

با پایان این مسابقه، تراکتور با 17 امتیاز در رده دوم باقی ماند و استقلال 15 امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد تا فاصله‌اش را با دیگر مدعیان کمتر کند. حالا استقلال با صدر جدول فقط 4 امتیاز فاصله دارد. 

* جمعه 10 آبان 98 | تراکتور– استقلال 

داور: بیژن حیدری/ کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – آرمان اسعدی

ترکیب تراکتور
رشید مظاهری، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، رضا اسدی، میثم تیموری، سید احمد موسوی(76- ساسان انصاری)، اکبر ایمانی(77- مسعود شجاعی)، ویلیان میمبلا، احسان حاج صفی، مازولا و محمدرضا آزادی
سرمربی: مصطفی دنیزلی

ترکیب استقلال
حسین حسینی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته(88- مرتضی تبریزی)،‌ فرشید اسماعیلی(78-علی دشتی)، مهدی قائدی(60-آرش رضاوند)، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هرویه میلیچ، مسعود ریگی و محمد دانشگر
سرمربی: آندره‌آ استراماچونی

کارت زرد
تراکتور: 
میمبلا(66)

شرح گل
گل اول برای تراکتور(20-محمدرضا آزادی): 
روی پاس عمقی دیدنی از میمبلا و نفوذ حاج صفی از جناح چپ و پاس کات بک او، آزادی با یک ضربه پای چپ موفق شد دروازه استقلال را باز کند.
گل اول برای استقلال(40-شیخ دیاباته): پاس چیپ دیدنی قائدی از بالای سر حاج صفی رد شد و به دیاباته رسید و این بازیکن با یک ضربه والی پای چپ دروازه تراکتور را باز کرد.
گل دوم برای استقلال(64-شیخ دیاباته): روی ارسال ضربه ایستگاهیی توسط میلیچ از سمت راست، شوت کریمی با مهار مظاهری دفع شد و دیاباته روی ریباند دومین گل خودش و استقلال را به ثمر رساند.
گل سوم برای استقلال(70-شیخ دیاباته): روی یک حرکت ترکیبی زیبا از استقلالی‌ها، با پاس دیدنی کریمی و تکل اشتباه اسدی، دیاباته با مظاهری تک به تک شد و پس از دریبل او دروازه را باز کرد و هتریک کرد.
گل دوم برای تراکتور(78-ساسان انصاری): پاس قطری دیدنی مسعود شجاعی از پشت محوطه جریمه در داخل شش قدم روی سر انصاری فرود آمد و وی با ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد.
گل چهارم برای استقلال(84-علی کریمی): روی یک ضد حمله توسط استقلال، در یک رفت و برگشت توپ پشت محوطه جریمه به کریمی رسید و شوت روی پا و سرکش او به طاق دروازه تراکتور چسبید. 

دقایق حساس
نیمه اول:
دقیقه 13:
روی یک ضدحمله از استقلال، پاس عمقی فرشید اسماعیلی با ضربه پای چپ قائدی همراه شد و با واکنش مظاهری به کرنر رفت.
دقیقه 16: مازولا با نفوذ از جناح راست به داخل محوطه جریمه ضربه اش را راهی دروازه استقلال کرد که با واکنش مناسب حسینی توپ دفع شد.
دقیقه 23: شوت از راه دور ریگی توسط مظاهری دفع شد و در ادامه هم او مانع گلزنی استقلالی شد و با یک دبل سیو دروازه اش را نجات داد.
دقیقه 29: با ضربه ریگی از پشت محوطه جریمه، دیاباته در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه پای چپ تک ضرب او در آغوش مظاهری آرام گرفت.
دقیقه 45: شوت زمینی ایمانی از پشت محوطه جریمه با واکنش حسینی راهی به دروازه استقلال پیدا نکرد.
دقیقه 46: ضربه سر دیاباته روی یک ارسال از جناح راست در تیر دوم توسط مظاهری مهار شد.
دقیقه 47: شوت پای چپ مازولا چسبیده به محوطه جریمه با واکنش دیدنی حسینی راهی کرنر شد.

نیمه دوم:
دقیقه 53: 
شوت آزادی از داخل محوطه جریمه در موقعیتی تک به تک با دروازه بان، به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.
دقیقه 55: در یک ضدحمله برای استقلال، مهدی قائدی پا به توپ از میانه میدان تا محوطه جریمه تراکتور پیشروی کرد و ضربه بغل پای راست او به اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 59: روی جرکت ترکیبی زیبا از تراکتوری‌ها و تعلل مدافعان استقلال، ضربه پای چپ موسوی از داخل محوطه جریمه به بیرون رفت.
دقیقه 77: ضربه مازولا از پشت محوطه جریمه را حسینی در آغوش کشید.
دقیقه 81: شوت میمبلا از پشت محوطه جریمه را حسینی مهار کرد.
دقیقه 82: ارسال دشتی از سمت راست و ضربه تک ضرب دیاباته با واکنش تماشایی مظاهری مانع از گلزنی استقلال شد.
دقیقه 88: ضربه آزادی از داخل محوطه جریمه به کنار دروازه استقلال برخورد کرد و اوت شد.
دقیقه 93: با مهار زیبای حسینی یک موقعیت تک به تک دیگر از تراکتوری ها به ثمر ننشست. 

7413