پیش بازی تراکتور-استقلال/ اوج هیجان در تبریز

پیش بازی تراکتور-استقلال/ اوج هیجان در تبریز

پایگاه خبری فوتبالی- مهمترین بازی هفته نهم لیگ در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش فوتبالی، تراکتور که هفته گذشته و بعد از 4 برد متوالی، از صنعت نفت شکست خورد مقابل استقلالی قرار می گیرد که بعد از نتایج ضعیفش در هفته‌های ابتدایی، حالا چند هفته‌ای است که فقط برنده می‌شود و سه بازی آخرش در لیگ را با برد پشت سر گذاشته. این بازی به یک دلیل ویژه برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد چون بازی فردا، شروع دیدارهای سخت دو تیم است. استقلال بعد از بازی فردا با صنعت نفت و نساجی بازی دارد و تراکتور هم به مصاف سپاهان و شهرخودرو خواهد رفت. طبیعتا هر دو تیم از این دیدار سه امتیاز را می‌خواهند تا با وضعیت خوبی برای هفته دهم لیگ آماده شوند. تراکتور که در هفته دوم پرسپولیس را در تبریز شکست داد، امیدوار است فردا هم استقلال را بدون امتیاز به تهران برگرداند

آمار تقابل: طبق آمار سایت باشگاه تراکتور،این دو تیم 21 بار در رقابتهای مختلف مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که 9 بازی را تراکتور برده، 5 بازی به نفع استقلال به پایان رسیده و 7 بازی هم مساوی شده است.

آمار خوب دنیزلی: دنیزلی ۶ بار برابر استقلال قرار گرفته که حاصل آن ۳ پیروزی برای دنیزلی، ۲ تساوی و یک برد برای استقلال بوده است. تنها برد استقلال مقابل تیمهای دنیزلی به لیگ چهارم برمی‌گردد که استقلال موفق شد پاس را 1-2 شکست دهد.

غایبان: روزبه چشمی و فرشید باقری غایبان بزرگ استقلال برای این بازی هستند. در اردوی تراکتور هم هنوز مشخص نشده که اشکان دژاگه می‌تواند جلوی استقلال بازی کند یا نه.

نتیجه هفته گذشته: تراکتور برای اولین بار در این فصل شکست خورد و از صنعت نفت باخت و استقلال با 2 گل پارس جنوبی را شکست داد.

وضعیت در جدول:  تراکتور با 17 امتیاز در رده دوم قرار دارد و استقلال 12 امتیازی تیم هفتم جدول است.

* جمعه 10 آبان 98

تراکتور– استقلال داور: بیژن حیدری

کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – آرمان اسعدی

1984