پیش بازی پارس جنوبی- سپاهان / بدشانس‌ها میزبان صدرنشین

پیش بازی پارس جنوبی- سپاهان / بدشانس‌ها میزبان صدرنشین

پایگاه خبری فوتبالی- بد شانسی های پارس جنوبی مقابل صدرنشین پایان می‌پذیرد یا سپاهان ششمین برد فصل خواهد رسید؟

به گزارش فوتبالی، در آخرین بازی روز اول هفته نهم لیگ برتر، پارس جنوبی جم میزبان سپاهان خواهد بود.

آقای کلین شیت: پیام نیازمند، در دقیقه 67 بازی مقابل سایپا رکورد 872 دقیقه ای سید حسین حسینی را در بسته نگه داشتن دروازه بهبود بخشید تا لقب آقای کلین شیت فوتبال ایران را از گلر استقلال بگیرد. آخرین گل خورده نیازمند به دقیقه 5 هفته 29 لیگ گذشته و بازی مقابل شهرخودرو بازمی‌گردد که امین قاسمی نژاد از روی نقطه پنالتی موفق به بازکردن دروازه سپاهان شد.

نیازمند در 43 بازی رسمی (لیگ و جام حذفی) برای سپاهان به میدان رفته که 16 کلین شیت در فصل قبل و 9 کلین شیت در این فصل و مجموعا 25 کلین شیت در 43 بازی ثبت کرده است.

نقش دفاع: در عملکرد خوب نیازمند تردیدی نیست؛ اما نقش دفاع سپاهان در به دست آمدن این نتایج غیر قابل انکار است. زوج پورقاز و ولسیانی و در یک خط جلوتر مهدی کیانی و امید نورافکن، موقعیت های کمی را برای گلزنی به حریفان می‌دهند و این کار را برای مرد شماره یک آنها ساده تر می‌کند.

آمار بهتر در خارج از اصفهان: سپاهان در این فصل از 4 بازی خانگی خود 8 امتیاز کسب کرده در حالیکه با همین تعداد بازی در خارج از خانه، موفق به کسب 10 امتیاز شده است.

بدشانسی گریبانگیر جمی ها: شاگردان کمالوند در 7 دیدار ابتدایی خود در لیگ، 8 بار توپ را به تیرک دروازه حریفان کوبیدند. در بازی مقابل استقلال نیز گل صحیحشان به طرز عجیبی توسط کمک داور مردود اعلام شد تا پارسی ها، بدشانس ترین تیم فصل تا به اینجای رقابت‌ها باشند.در بازی مقابل سپاهان نیز، کمالوند دو بازیکن اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت. شهرام گودرزی و کاخاشویلی به علت مصدومیت قادر به همراهی پارسی ها مقابل زرد پوشان اصفهانی نخواهند بود. 

مشکلات مالی: این روز ها پارسی‌ها با مشکلات مالی مواجه هستند و کار به جایی رسید که گفته شد که احتمال دارد این تیم لیگ برتری از مسابقات کناره گیری کند. این مشکلات تا جایی ادامه یافت که حتی جمی ها برای رزرو بلیط بازگشت به خانه دچار مشکل بودند و در نهایت با دو روز تاخیر، عازم بوشهر شدند.

نتیجه هفته گذشته:سپاهان پس از 3 برد متوالی در لیگ، هفته گذشته در خانه مقابل سایپا به تساوی 0-0 رضایت داد. این سومین تساوی فصل سپاهان و دومین تساوی 0-0 خانگی سپاهان بود. پارس جنوبی جم نیز که یکی در میان 4 بازی آخر خود را با مساوی و باخت پشت سر گذاشته بود، در هفته هشتم مقابل استقلال با 2 گل نتیجه را به حریف تهرانی خود واگذار کرد. 

وضعیت در جدول: پس از باخت تراکتور، سپاهان با 18 امتیاز در رتبه نخست لیگ قرار دارد. البته شهر خودرو می‌تواند با پیروزی در بازی معوقه خود، صدرنشینی را از چنگ سپاهان بیرون بیاورد. پارس جنوبی جم نیز با 1 پیروزی، 3 مساوی و 4 باخت در رده سیزدهم جدول قرار دارد. 

تقابل های اخیر: بازی رفت دو تیم در لیگ هجدهم با تساوی 2-2 به پایان رسید. محمد ایران پوریان و کی‌روش استنلی از سپاهان و عماد میرجوان و روح‌الله سیف اللهی از پارس جنوبی گلزنان آن بازی بودند. هفته 21 و در بازی برگشت در ورزشگاه نقش جهان، سپاهان با تک گل کی روش استنلی موفق به پیروزی مقابل حریف جنوبی خود شد.

* پنج‌شنبه 9 آبان 98

پارس جنوبی جم - سپاهان ساعت 18:00 

داور: سیدمهدی سیدعلی

کمک ها: علیرضا ایلدروم – فرهاد فرهادپور

1984