پیش بازی سپاهان - پارس جنوبی جم؛ دردسر مساوی ها

پیش بازی سپاهان - پارس جنوبی جم؛ دردسر مساوی ها

خبرگزاری فوتبالی- آیا سپاهان می‌تواند رتبه ی دوم خود را حفظ کند؟ 

به گزارش فوتبالی، سپاهان در لیگ نوزدهم کمتر از هر تیمی طعم باخت را چشیده و تنها با قبول دو شکست، از این حیث بهترین تیم لیگ محسوب می‌شود؛ اما مشکل اصلی طلایی پوشان تساوی های متعدد این تیم در طول لیگ بوده. سپاهان تا اینجای رقابت ها 11 تساوی در کارنامه خود دارد و پس از نفت مسجد سلیمان و در کنار تیم پارس، بیشترین تعداد مساوی را کسب کرده است. 

روز جنجالی پارس: طبق برنامه قرار بود در هفته بیست و سوم لیگ برتر تیم پارس در ورزشگاه تختی شهر جم به مصاف استقلال برود که باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل مشکوک بودن تست کرونا چند بازیکن این تیم، به شهر جم سفر نمی‌کند. با این حال بازیکنان تیم پارس جنوبی و داوران در ورزشگاه حاضر شدند و مراسم قبل از مسابقه به طور کامل انجام شد. حالا پارسی ها منتظر نظر سازمان لیگ و کمیته انضباطی هستند تا ببینند این بازی به تعویق خواهد افتاد یا نتیجه 3 بر صفر خواهد شد. 

نتیجه بازی هفته گذشته: سپاهان با تساوی بدون گل مقابل سایپا متوقف شد و تکلیف بازی پارس جنوبی و استقلال فعلا مشخص نشده است. 

نتیجه بازی رفت: دو تیم در چارچوب هفته نهم لیگ برتر به تساوی 1-1 رضایت دادند. رضا میرزایی از سپاهان و محمد نوری از پارس گلزنان آن دیدار بودند. 

وضعیت در جدول‌: سپاهان با 41 امتیاز و به لطف تفاضل بهتر نسبت به شهر خودرو در رتبه دوم قرار دارد و پارس جنوبی جم با 20 امتیاز، سیزدهم است. 

*یکشنبه 15 تیر 1399

سپاهان – پارس جنوبی جم ساعت 20:45

داور: محمدرضا اکبریان 

کمک ها: ایوب غلام زاده – محسن سلطانی