بازگشت فرناندو تورس به آنفیلد

بازگشت فرناندو تورس به آنفیلد

پایگاه خربی فوتبالی – فرناندو تورس می‌گوید مدت‌هاست به فکر دیدار از آنفیلد است، جایی که سه فصل و نیم را در لیورپول گذراند. اما تعهدات دیگر او مانع آن شده بود که او به این ورزشگاه برود. تورس اما در دیداری که 8 فروردین بین موسسه لیورپول و اسطوره‌های بارسلونا برگزار می‌شود در آنفیلد به میدان خواهد رفت.

تورس 35ساله گفته دوست دارد باز هم در آنفیلد گل بزند، کاری که 58 بار در دوران بازی‌اش برای لیورپول انجام داد. تورس در تمامی رقابت‌ها 81 گل برای لیورپول زد که همه آنها در جریان بازی بود. او همچنین رکورد سریع‌ترین زمان رسیدن به گل پنجاهم برای لیورپول را در کارنامه دارد، هرچند که این رکورد را حالا با محمد صلاح شریک است.

او دوست دارد مقابل Kop به بارسلونا گل بزند: «امیدوارم که این اتفاق بیفتد! من بارها از سوی لیورپول دعوت شدم تا در آنفیلد بازی کنم اما نمی‌توانستم این کار را انجام دهم چون هنوز داشتم بازی می‌کردم. پس خوشحالم که برمی‌گردم و دوباره با پیراهن لیورپول به میدان می‌روم.»

آخرین باری که تورس در آنفیلد به میدان رفته بود به مارس 2015 برمی‌گردد، که دو تیم منتخب جرارد و منتخب کاراگر به مصاف هم رفتند.

در بازی‌ای که قرار است انجام شود، فابیو اورلیو، یرژی دودوک، پاتریک برگر، خوسه انریکه و لوییس گارسیا برای لیورپول، و پاتریک کلایورت، ادگار داویدز، ژولیانو بلتی و خاویر ساویولا برای بارسلونا بازی خواهند کرد.

8444