استراماچونی تماشاگر فیلم آبی به رنگ آسمان در سینما باغ کتاب

استراماچونی تماشاگر فیلم آبی به رنگ آسمان در سینما باغ کتاب

پایگاه خبری فوتبالی- چهارشنبه شب هشتم آبان ماه سرمربی ایتالیایی استقلال، تماشاگر فیلم آبی به رنگ آسمان خواهد بود‌.

به گزارش فوتبالی، از ساعت نوزده و پانزده دقيقه چهارشنبه شب ۸ آبان استراماچونی و کادر فنی و سرپرستی استقلال برای مراسم پیش از آغاز فیلم وارد سینما باغ کتاب می شوند و از ساعت بيست در پرديس سينمايى باغ كتاب، آندره آ استراماچونى سرمربى تيم فوتبال استقلال  همراه با جواد زرينچه، بهزاد غلامپور، هروويه ميليچ و ديگر اعضاى كادر فنى و سرپرستى مجموعه با همراهى مازيار ميرى كارگردان مطرح سينماى ايران به تماشاى "آبى به رنگ آسمان" كه نمايش گر تاريخ باشگاه استقلال از زمان تاسيس تا به حال است خواهند نشست. 

این فیلم با روايت همايون ارشادى، مهناز افشار، سيامك انصارى، فرهاد اصلانى، حميدرضا آذرنگ، بابك حميديان و رضا يزدانى است، در كنار امير رفيعى سازنده آن طى اكرانى مردمى با حضور هواداران خواهند نشست.

قرار است از چهارشنبه و طى يك هفته آينده اين اثر كماكان در پايتخت و ساير شهرهاى ايران اكران خود را ادامه دهد كه تداوم نمايش آن به استقبال مردم طى اين بازه زمانى بستگى دارد.

لازم به ذكر است به تناوب بر تعداد سينماها و شهرها اضافه خواهد شد. این فیلم در چهارشنبه شب برای استرا و دستیارانش با زیرنویس انگلیسی پخش خواهد شد.

4344