بختیاری‌ زاده: این جایگاه در شأن تیم ما و فوتبال خوزستان نیست/ با تمام وجود برای موفقیت استقلال خوزستان تلاش می‌کنم

بختیاری‌ زاده: این جایگاه در شأن تیم ما و فوتبال خوزستان نیست/ با تمام وجود برای موفقیت استقلال خوزستان تلاش می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- سهراب بختیاری‌ زاده سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تاکید کرد که با تمام وجود برای موفقیت این تیم تلاش خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سهراب بختیاری‌ زاده، با اشاره به شرایط استقلال خوزستان و برد برابر ملوان انزلی گفت: همانظور که می‌دانید چند روز پیش از این بازی هدایت استقلال خوزستان را برعهده گرفتم و تلاش کردم تا استقلال خوزستان با شرایط بهتری برای این مسابقه آماده شود. این درست است که ملوان در لیگ امسال شرایط چندان خوبی ندارد ولی همیشه بازی در انزلی سختی‌های خاص خودش را دارد. گرفتن سه امتیاز در بیرون از خانه برای تیم ما بسیار مهم و با ارزش بود ولی این بازی دیگر تمام شده و می‌دانیم که ماموریت سختی در بازی‌های آینده داریم. 

وی در خصوص صعود استقلال خوزستان به رتبه دوازدهم جدول تاکید کرد: این جایگاه در شأن تیم ما و فوتبال خوزستان نیست و همه ما می‌دانیم که شرایط تیم در جدول چندان خوب نیست. باید چند برابر تلاش کنیم و زحمت بکشیم تا به هدف‌هایمان برسیم. این تیم چند سال پیش قهرمان لیگ برتر شده و باید جایگاه واقعی‌ خودش را به دست بیاورد. 

بختیاری‌زاده در پاسخ به این پرسش که «چرا استقلال خوزستان امتیازهای زیادی را در شروع فصل از دست داد؟» تاکید کرد: به هر حال این شرایطی بود که ایجاد شد و متاسفانه تیم ما نتایج خوبی در شروع فصل نگرفت. در حال حاضر خیلی از تیم‌ها مشکلات خاص خودشان را دارند ولی به هر حال باید تلاش کنیم تا شرایط فنی را تغییر داده و نسبت به گذشته پیشرفت کنیم. من روی کارم وقت می‌گذارم و با تمام وجود برای موفقیت استقلال خوزستان تلاش می‌کنم، مسئولان باشگاه هم فوتبالی هستند و بازیکنان هم تلاش خواهند کرد تا استقلال خوزستان روزهای خوبی را تجربه کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این مطلب که تیمش بازی آسانی برابر سرخ‌پوشان پاکدشت در پیش نخواهد داشت، تصریح کرد: ما در این بازی میزبان هستیم و باید با تمرکز بالا فوتبال بازی کنیم. سرخ‌پوشان تیم خوبی است ولی باید در این برای خانگی سه امتیاز را بگیریم تا وضعیت‌مان در جدول بهتر شود.

4344