نعلچگر: مشکلات هجومی استقلال برطرف شده است

نعلچگر: مشکلات هجومی استقلال برطرف شده است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر در فاز هجومی با مشکل روبرو بود اما در چند هفته اخیر این ایراد برطرف شده است.

به گزارش فوتبالی، رضا نعلچگر اظهار داشت: استقلال هر هفته نسبت به قبل بهتر می‌شود و نتایج این تیم حکایت از این دارد که هماهنگی نسبی بین بازیکنان استقلال برقرار شده است.

وی افزود: استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر در فاز هجومی با مشکل روبرو بود اما در چند هفته اخیر این ایراد برطرف شده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: سجاد آقایی جوان مستعد و آینده‌داری است و در هفته‌های اخیر به خط حمله استقلال نظم خاصی داده است.

نعلچگر تصریح کرد: استقلال تا اخرین دقیقه بازی باید مراقب باشد و تمرکز خود را از دست ندهد. این تیم در این فصل در دقایق پایانی از این بابت متضرر شده است و در بازی با پارس جنوبی جم هم چند موقعیت خطرناک به حریف داد.

وی تاکید کرد: اگر استقلال می‌خواهد مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد باید این روند را ادامه داده و دیگر مثل ابتدای لیگ راحت امیتاز از دست ندهد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: آندره‌آ استراماچونی میتواند برای استقلال مربی خوبی بوده و افتخارات زیادی را رقم بزند به شرطی که از وی حمایت شود.

9697