برباتوف: مورینیو هرگز دربازگشت دوباره اش به تیمها موفق نبوده

برباتوف: مورینیو هرگز دربازگشت دوباره اش به تیمها موفق نبوده

پایگاه خبری فوتبالی- دیمیتار برباتوف ستاره سابق باشگاه های تاتنهام و منچستریونایتد در صحبتهایی به دفاع از زین الدین زیدان در مقابل انتقادات وارده برخاسته است. او درعین حال تردیدهایش را مبنی بر بازگشت احتمالی ژوزه مورینیو به رئال مادرید ابراز کرده است.

به گزارش فوتبالی، برباتوف در دفاع از عملکرد زیدان روی نیمکت مربیگری رئال گفته:« مردم نباید در انتقاد کردن از زیدان عجله کنند و بگویند که او دیگر مثل قبل خوب نیست. زیدان سه فصل متوالی لیگ قهرمانان اروپای لعنتی را فتح کرده. پس همه ما می دانیم که او چه توانایی هایی دارد. من از زیدان خوشم می آید؛ نه فقط به خاطر کارهایی که در دوران فوتبالی اش انجام داده، بلکه به خاطر موفقیت هایی که در دوره اول حضورش روی نیمکت مربیگری رئال مادرید انجام داده است. به نظرم زیدان یک سرمربی جوان است و رئالی ها باید به او زمان بیشتری بدهند تا کارش را رشد دهد و کارهایی که دوست دارد را درتیم انجام دهد.»

برباتوف ادامه داد:« قطعا نام بزرگی که او دارد، به او کمک خواهد کرد تا اخراج نشود ولی دراین شرایط باید نشان دهی که می توانی از پس کارهایت بربیایی و همه ما می دانیم که زیدان از پس وظایفش برخواهد آمد.»

این ستاره بلغارستانی تردیدهای زیادی درمورد بازگشت احتمالی مورینیو به رئال و جانشینی زیدان دارد و بعید می داند که به خدمت گرفتن مورینیو بهترین راهکار برای رئالی ها در راستای فرار از بحران باشد:« مورینیو یک بار دیگر هم برای دومین بار، به یک تیم دیگر بازگشته. او این کار را در چلسی انجام داد و بعد از یک دوره مربیگری دراین تیم و ترک لندن، مجددا به استمفورد بریج بازگشت ولی تجربه دوره دوم حضور در چلسی برای او اصلا خوب نبود.»

برباتوف همچنین درمورد گرت بیل و مصدومیتهای متعددی که با آنها روبرو می شود صحبت کرد و گفت:« این مسئولیت خود بیل و بدنسازهای تیم است که مشخص کنند که این مصدومیتهای پی در پی از کجا می آیند و سعی کنند تا از آنها جلوگیری کنند. او باید جلوی این روند مصدومیتهایش را بگیرد؛ چون این مصدومیتها برروی عملکرد بیل و نظر افرادی که در اطرافش هستند تاثیر می گذارد. بیل بازیکن فوق العاده ای است ولی این همه مصدومیت پی درپی، خبر از مشکلی می دهد که باید شناسایی شود. چون هم او و هم رئال مادرید چوب این موضوع را خواهند خورد. اگر بیل در طول عمر ورزشی اش این همه مصدوم نمی شد، قطعا می توانست بازیکن به مراتب بهتری نسبت به این بیل باشد؛ ولی این سبک مصدومیتهای عضلانی در بین بازیکنان سرعتی خیلی رایج است.»

6363