برباتوف: هواداران رئال چه چیز لعنتی دیگر از بیل می‌خواهند؟

برباتوف: هواداران رئال چه چیز لعنتی دیگر از بیل می‌خواهند؟

پایگاه خبری فوتبالی - دیمیتار برباتوف معتقد است که گرت بیل به اندازه ای که شایسته است در رئال مادرید مورد احترام قرار نمی گیرد و دوست دارد او را در پیراهن یونایتد ببیند. 

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان در بازی برابر کلوب بروژ در لیگ قهرمانان بیل را از فهرست خود خط زد و در تابستان نیز این بازیکن در آستانه جدایی از تیم قرار داشت. مربی فرانسوی مدعی شد که دلیل خط خوردن این بازیکن مصدومیت بوده اما رسانه های اسپانیایی خبر دادند که او آماده است و همین موضوع شایعات پیرامون رابطه این دو را افزایش داد. هواداران رئال مادرید نیز رابطه خوبی با این بازیکن ندارند و علیرغم گل های مهمی که برای این تیم به ثمر رسانده باز هم بارها او را در سانتیاگو برنابئو هو کرده اند.

برباتوف باور دارد که هواداران رئال نمی دانند که حضور بیل در این تیم چقدر خوب است. او در این باره به سایت گل گفت: " این موقعیت سختی است اما او حالا به بازی برگشته بنابراین آنها باید شرایط را فراهم کنند. آنها باید کنار هم بنشینند و این مشکل را حل کنند. زیدان و بیل می خواهند که رئال عملکرد خوبی داشته باشد. برای من عجیب است که بیل گل های زیادی می زند اما همچنان احترامی بابت این موضوع دریافت نمی کند. انها گاهی رونالو را نیز در مادرید هو کرده اند. من این صحنه ها را می بینم و با خودم می گویم چه چیز لعنتی دیگری می خواهید؟ ادن هازارد نیز مشکلاتی دارد. مردم فکر می کنند که وقتی یک نفر 100 میلیون یورو ارزش دارد باید از این محوطه به آن محوطه همه را دریبل بزند و توپش را به گل تبدیل کند. این ذهنیت هواداران را منفی می کند. فوتبالیست ها انسان هستند و موارد منفی را در بازی خود می بینند دوست دارم اگر رئال مادرید او را نخواهد، منچستریونایتد به فکر جذب او باشد. این برای او نیز خوب است. "

1070