گواردیولا و ساعت یک میلیون یورویی اش

گواردیولا و ساعت یک میلیون یورویی اش

پایگاه خبری فوتبالی- پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی همیشه به خاطر تیپ های متفاوتش در کانون توجهات است. او از زمانی که فوتبال بازی می کرد، همواره لباسهای خاص و متفاوتی به تن می کرد و همراه با همسرش کریستینا یک بوتیک زنجیره ای فروشگاه لباس هم دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی پپ گواردیولا همیشه لباسهای شیکی به تن می کند و از زمانی که هدایت بارسا را در دست داشت تا همین امروز همواره لباسهایش سوژه خبری می شوند. اما حالا رسانه های بیشتری در مورد لباسها و به ویژه زیورآلات گواردیولا مطلب می نویسند. حالا و در کنفرانس خبری پپ گواردیولا قبل از مصاف تیمش مقابل شاختار دونتسک توجه عکاسان به ساعت پپ که از برند Richard Mille بود جلب شد. پس از آن صحبتهای زیادی درمورد قیمت ساعت پپ مطرح شد.

این ساعت دقیقا همان ساعتی است که با نام رافا نادال تنیسور سرشناس اسپانیایی تولید می شود. مدل این ساعت  ‘RM 27-01 Tourbillon Rafael Nadal’، است که خود نادال هم در جریان بازیها ساعتی مشابه آن را مورد استفاده قرار می دهد و قیمت آن حدودا 1.5 میلیون یورو است.  این ساعت یکی از مدلهای کلکسیونی است و تنها 50 عدد از آن تولید شده و وزنش تنها 13 گرم است و درنتیجه یکی از سبک ترین ساعتهای دنیاست.

ریچارد میله یکی از برندهای معروف کلکسیونرهای ساعت است و هرروزه سلبریتی های بیشتری به سراغ آن می روند. در دنیای ورزش، ستاره هایی مثل ادن هازارد، نیمار و در دنیای موسیقی، خواننده هایی مثل کین وست و جی زی از آن استفاده می کنند. این برند سوئیسی ساعت در تولید محصولاتش از موادی حیرت آور بهره می برد که از جمله آنها می توان به موادی که در ایرودینامیک اتومبیلهای فرمول 1 استفاده می شود، بهره می برند. به همین خاطر هیچ یک از مدلهای این ساعت قیمتی کمتر از 100هزار یورو ندارند.

6363