مسی و برابری با رکورد کریس و رائول در لیگ قهرمانان

مسی و برابری با رکورد کریس و رائول در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در دقیقه سوم بازی تیمش مقابل اسلاویا پراگ درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش گلزنی کرد تا با رکورد تاریخی رائول گونزالس و کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا برابری کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، لیونل مسی تا به امروز به 33 تیم در لیگ قهرمانان اروپا گل زده و بدین ترتیب به رکوردی که این دو ستاره با پیراهن رئال مادرید به نام خودشان ثبت کرده بودند، رسید.

بازگشت لیونل مسی به رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، با گلزنی زودهنگام او همراه بود و او در دقیقه 3 بازی تیمش مقابل اسلاویا پراگ به گل رسید.در صحنه ای که منتهی به این گل شد، مسی توپ را در نزدیکی محوطه جریمه حریف بازیابی کرد. توپ را به آرتور رساند و او توپ را به مسی بازگرداند تا این ستاره آرژانتینی گل اول تیمش را به ثمر برساند. مسی با این گل توانست به رکورد کریس رونالدو و رائول گونزالس برسد. لیونل مسی حالا و با بازکردن دروازه اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان اروپا به 33 تیم مختلف گل زده و از این حیث به رکورد کریس رونالدو و رائول رسید.

او درعین حال اولین بازیکنی است که در 15 فصل متوالی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده است. با گلی که مسی در بازی امشب زد، تعداد گلهای او درتمامی تورنمنتها به عدد 606 رسید و گلهای او در لیگ قهرمانان اروپا در پایان نیمه اول بازی امشب، 113 گل شد.

6363