محمد نوری: می‌خواهیم مقابل استقلال امتیاز بگیریم

محمد نوری: می‌خواهیم مقابل استقلال امتیاز بگیریم

پایگاه خبری فوتبالی- محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم گفت: ما نسب به بودجه‌ای که باشگاه درنظر گرفته عالی نتیجه گرفتیم. 

به گزارش فوتبالی، به نقل از میزان، در خصوص بازی روز جمعه پارس‌جنوبی جم مقابل استقلال در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما در شرایطی روبروی استقلال قرار می‌گیریم که در بازی با صنعت‌ نفت مساوی گرفتیم. البته در همان بازی هم حق‌مان این بود که پیروز شویم.

وی ادامه داد: جمعه بازی سختی داریم، استقلال تیم قدرتمندی است که فعلا روی نوار پیروزی قرار دارد و نسبت به اول فصل بهتر شده اما می‌خوایم تمام تلاش‌مان را انجام بدهیم تا از آزادی با امتیاز خارج شویم. البته می‌دانیم که واقعا کار سختی است. 

کاپیتان تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم در پاسخ به این سوال که آیا حضور این تیم در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ خوب است یا خیر، گفت: ما نسب به بودجه‌ای که باشگاه درنظر گرفته عالی نتیجه گرفتیم. جزو تیم‌هایی هستیم که خیلی کم هزینه کردیم و نباید بیشتر از این از ما توقع وجود داشته باشد. 

نوری خاطرنشان کرد: در همه بازی‌ها تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا خوب نتیجه بگیریم. ما باید بدانیم نسبت به هزینه‌ای که انجام دادیم باید نتیجه بگیریم. 

7413