تن هاگ: لیورپول، بایرن و یووه مدعیان اصلی قهرمانی اروپا هستند

تن هاگ: لیورپول، بایرن و یووه مدعیان اصلی قهرمانی اروپا هستند

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس، باور دارد که لیورپول، بایرن مونیخ و یوونتوس مدعی اصلی قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان هستند و همچنین احتمال بازگشت به قهرمان بوندس لیگا را نیز تکذیب نکرد. 

به گزارش فوتبالی، تن هاگ در فاصله سال های 2013 تا 2015 در بایرن مونیخ حضور داشت و دستیار پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی وقت بایرنی ها، بود. این مربی 49 در سال 2017 به عنوان سرمربی آژاکس انتخاب شد و این تیم تحت هدایت او عملکرد بسیار خوبی نیز داشت. آنها فصل گذشته در رقابت های لیگ و جام حذفی هلند به قهرمانی رسیدند و توانستند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز راه پیدا کنند اما در این مرحله برابر تاتنهام شکست خورده و از حضور در فینال بازماندند. پس از تساوی 2 - 2 بایرن مونیخ برابر آگزبورگ بار دیگر صحبت هایی درباره احتمال برکناری کواچ به گوش رسید و تن هاگ در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت به بایرن به نشریه آلمانی کیکر گفت: " چیزی را رد نمی کنم اما من تقریبا 50 ساله هستم و دیگر رویاپردازی ندارم. اگر این اتفاق رخ دهد یا اگر رخ ندهد من کاملا خوشحال هستم و از حضور در آژاکس راضی هستم. حتی با این که می دانم که 10 سال در اینجا مربی نخواهم بود. در نهایت روزی که باید از این تیم خداحافظی کنم نیز می رسد. "

او همچنین درباره مدعیان قهرمانی این فصل لیگ اروپا گفت: " البته که لیورپول. تیم و مربی بسیار خوب در کنار یکدیگر قرار گرفته و کار می کنند. پس از آن فکر می کنم بایرن و مطمئنا یوونتوس نیز گزینه های خوبی هستند. بارسلونا نیز در بین گزینه ها هست هرچند آنها در بهترین شرایط خود نیستند. آیا سیتی را نام بردم؟ پاریسن ژرمن را نیز به این فهرست اضافه کنید. بدین ترتیب از 6 تیم نام بردم. هرچند همیشه یک تیم بقیه را شگفت زده می کند. "

1070