پرونده مجوز حرفه‌ای چند باشگاه در کمیته استیناف بررسی می‌شود

پرونده مجوز حرفه‌ای چند باشگاه در کمیته استیناف بررسی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- فردا تکلیف تیم‌های لیگ برتری فوتبال که در اولین مرحله موفق به کسب مجوز حرفه‌ای نشدند، مشخص خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال در نظر گرفتن مشکلاتی که بین تیم‌های لیگ برتری به چشم می‌خورد، از صدور مجوز حرفه‌ای برای چند تیم امتناع کرد تا این تیم‌ها به رای کمیته بدوی اعتراض زده و کار به رسیدگی در کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای کشیده شود.

در این خصوص خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها فردا جلسه‌ای در این خصوص تشکیل خواهد داد تا پرونده تیم‌هایی که موفق به دریافت پروانه حرفه‌ای از کمیته بدوی نشدند مشخص شود.

کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها فردا تکلیف این تیم‌ها را برای فصل جاری مشخص می‌کند و تنها تیم‌هایی به جمع دارندگان مجوز حرفه‌ای اضافه خواهند شد که بتوانند کمیته  استیناف را مجاب نمایند.

تیم‌های  پارس جنوبی جم، نفت مسجدسلیمان، نساجی مازندران، شاهین شهرداری بوشهر و ماشین سازی در مرحله اول موفق به کسب مجوز حرفه‌ای نشدند. ضمن این که سه تیم پیکان، سایپا و فولاد خوزستان نیز تنها موفق به کسب مجوز ملی شده‌اند که پرونده آنها نیز در کمیته استیناف رسیدگی خواهد شد. 

7655