کارشناسی داوری پرسپولیس -پیکان از نگاه رودنیل

کارشناسی داوری پرسپولیس -پیکان از نگاه رودنیل

پایگاه خبری فوتبالی -نوذر رودنیل کارشناس داوری کشورمان عملکرد تیم داوری بازی پرسپولیس در برابر پیکان را خوب توصیف کرد.

به گزارش فوتبالی،  نوذر رودنیل در خصوص عملکرد سید مهدی سید علی و همکارانش در بازی پرسپولیس برابر پیکان گفت:بازی جوانمردانه ۲ تیم در این دیدار قضاوت را برای سید علی و همکارانش مساعد کرد.

رودنیل در ادامه در خصوص صحنه های این دیدار در نیمه اول گفت: در نیمه اول مشکل خاصی در داوری این دیدار شاهد نبودیم. در نیمه دوم و در دقیقه ۴۸ گل پیکان به درستی به خاطر آفساید مهاجم پیکان مردود اعلام شد. در دقیقه ۵۰ داور می بایست خطای علی علیپور را اعلام می کرد اما این اتفاق رخ نداد. 

رودنیل در مورد صحنه ای که منجر به کارت زرد مهدی ترابی شد به خبرنگار فوتبالی گفت: در صحنه ای که ترابی به خاطر آن اعتراض کرد، باید کمک داور خطای بازیکن پیکان را اعلام می کرد اما این مساله رخ نداد ولی ترابی حق اعتراض نداشت و کارت زرد ترابی به قانونی بود. او در مورد مهم ترین صحنه این دیدار که اخراج مهدی عبدی بود،  خاطر نشان کرد: خطای بازیکن جوان پرسپولیس کاملا مشهود بود و اخراج او تصمیم کاملا درست و قانونی بود.

رودنیل در پایان گفت: در مجموع تصمیمات داوری در این بازی درست و قانونی بود و قضاوت داوران این دیدار در نتیجه نهایی این بازی تاثیری نداشت.

4344